Ce produse merită cumpărate de la MUA - Makeup Academy?

2:45:00 p.m.

La sfârșitul lunii ianuarie am plasat prima mea comandă la MUA - Makeup Academy și astfel am profitat de reducerea de 50% + transport gratuit, comanda mea a fost de 34£ însă am plătit 17£ aproximativ 90 RON pe 22 produse. 

Comanda am primit-o foarte repede, produsele au fost foarte bine ambalate astfel au ajuns în stare perfectă și în proporție de 70% sunt mulțumită de achizițiile făcute. 


























Heaven and Earth Palette


























Inițial mi-am dorit să achiziționez paleta Undressed, însă cum nu era în stoc m-am mulțumit cu Heaven and Earth
De la sfârșitul lunii februarie de când am plasat comanda și până acum eu nu am atins deloc paleta, deci nu știu cât sunt de pigmentate nuanțele, ambalajul nu mi-a plăcut deloc astfel am făcut-o cadou acum câteva săptămâni unei persoane dragi. 

Am uitat să fotografiez și cele 5 blush-uri pe care le-am achizionat în nuanțele 3, 4, 5, 6 și Dolly. Din păcate ambalajul nu mă atrăgea deloc așa că le-am oferit prietenelor mele. 
NOTA: 8/10

Glitter Eyeliner 


























































Mi-am dorit tare mult să dețin câteva eyelinere cu sclipici așa că am achiziționat 4 nuanțe: Shade 2 - City of God, Shade 6, Shade 10 - Night Sky, Shade 7 - Sequin Queen.  

Shade 2 - City of God este un auriu superb, sclipiciul este foarte fin și se aplică uniform. 
Shade 6 este un roz neon pe care nu poți să-l folosești deoarece nu se aplică absolut deloc. Nu-l recomand! 
Shade 10 - Night Sky este un negru cu reflexii multicolore, aplicarea nu este uniformă și sclipiciul nu se observă deloc. Nu-l recomand! 
Shade 7 - Sequin Queen este un mov superb, particulele de sclipici sunt puțin mai mari, aplicarea este uniformă și precisă. 

NOTA: 7/10
































Lipsticks






























În ultima perioadă am dezvoltat o mare obsesie pentru rujuri și îmi doresc să dețin cât mai multe nuanțe astfel comanda de la MUA a reușit să-mi completeze colecția. 

Am achiziționat 6 nuanțe de ruj, însă din păcate am uitat să fotografiez nuanța nr. 3 un roz cu foarte mult sclipici pe care îl urăsc. 

Shade 12 un nude superb. 
Shade 14 Bare un corai perfect pentru vară. 
Shade 16 Nectar un roz mat. 
Shade 13 un roșu aprins. 
Shade 15 Juicy un corai spre nude. 
Shade 3 un roz deschis cu foarte mult sclipici. Nu-l recomand! 

NOTA: 9,50/10



















Intense Colour Eyeliner Pencil




















Mi-ar fi plăcut în locul celor 2 eyelinere cu sclipici care nu-mi plac să-mi achiziționez mai multe creioane de ochi, deoarece sunt foarte bune. 

Cele 2 nuanțe pe care le-am ales sunt Rich Brown un maro pe care-l folosesc pentru a-mi contura sprâncenele chiar dacă nu este destinat pentru asta și Jet Black un negru superb. 


Creioanele sunt foarte cremoase, aplicarea este foarte ușoară și rezistă întreagă zi, îmi plac și le recomand! 
NOTA: 10/10

Lip Boom


























Mi-am completat colecția de rujuri cu încă 4 nuanțe: OK.com este un corai superb, Doin Good un nude, OMG un maro roșiatic, Bring It un roșu aprins. 

Fiecare ruj deține un gloss care miroase absolut genial, o combinație între gumă de mestecat, bomboane, ciocolată și flori. 
Le recomand cu drag! 
NOTA: 10/10

Swatch:
Per total, pe viitor cred că voi mai achiziționa produse MUA, cu siguranță rujurile și creioanele de ochi rămân printre preferatele mele. 

Voi ce produse Makeup Academy dețineți?

Aveți grijă de voi și urmați-vă visele! 

 Vă pup, 
 Iulia 

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe