Outfit: White Dress!

12:10:00 p.m.

Buna fetelor!

In ultima perioada am fost destul de ocupata, probabil stiti ca am participat la concursul Nyx Face Awards Romania si nu ma asteptam sa ma clasez in Top 15 - mai multe detalii intr-o postare separata pe blog.

Astazi m-am gandit sa va prezint noile mele sandale crem comandate de pe Amiclubwear, probabil stiti ca am devenit fana a acestui site. Produsele lor sunt de foarte buna calitate, iar pretul este foarte mic. Comanda  ajunge in cel mai scurt timp, cam 8 zile lucratoare si de fiecare data stau cu sufletul la gura atunci când deschid coletul.

Minunatele sandale sunt perfecte pentru vara, tocul este de 12 cm insa sunt foarte comode avand platforma. Mi-am comandat nr. 36 cu mari emotii deoarece credeam ca imi vor fi mari, insa sunt perfecte si se aseaza minunat. Le puteti comanda cu incredere de aici la pretul de 12.99 dolari.

Fiind intr-o nuanta placuta de crem le puteti asorta in diferite tinute cu diferite culori, eu le-am gasit potrivite acestei rochite albe. Nu am ales sa port ca accesorii decat o pereche de cercei simpli si bratara mea de la Soufeel care este nelipsita din orice tinuta.

Sper sa va placa tinuta mea. O zi frumoasa!

Iulia




Sandale: Amiclubwear
Rochie: Pimkie
Bratara: Soufeel









 




You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe