Every Moment Forever...with Soufeel!

8:32:00 p.m.

Buna tuturor!

Probabil stiti ca iubesc bratarile de la Soufeel, sunt singurele bratari pe care le port mereu, completeaza perfect orice tinuta si imi aduc aminte de momentele frumoase.
I-am daruit mamei o bratara cu 5 charm-uri si se declara indragostita de ea, recent am plasat o noua comanda pe site-ul lor si astazi vreau sa va prezint noua mea bratara din argint.



Am intrat pe site-ul celor de la Soufeel si am plasat comanda, in cel mai scurt timp am primit un e-mail cu traking number pentru a urmari comanda si am asteptat cuminte cca. 10 zile lucratoare pana a ajuns la mine.

Comanda mi-a ajuns acasa si a fost la fel de bine impachetata, fiecare charm era impachetat intr-o punguta transparenta. In colet am mai gasit pe langa produse si un saculet din catifea maro, practic aici se aflau produsele si erau insotite de certificatul de autenticitate conform caruia produsele sunt din argint 925.






Engravable Heart Clasp Bracelet

Bratara pe care mi-am ales-o are 17 cm insa de data aceasta am ales sa comand o bratara gravata cu sistemul de inchidere sub forma de inimioara.
Deoarece am vrut ca bratara aceasta sa imi aminteasca de persoana iubita si de momentul in care ne-am hotarat sa formam un cuplu - pana in prezent, am ales sa o gravez cu numele nostru respectiv cu datele mentionate mai sus si un mesaj.

Pentru a reusi sa imi graveze bratara a fost nevoie sa astept cca. 3 zile insa când am primit-o am ramas placut surprinsa de calitatea ei, este impecabil lucrata, in cele mai mici detalii, iar scrisul se vede perfect.



Butterfly and Flower Safety Chain

Deoarece pana acum nu mi-am comandat un safety charm deoarece consideram ca nu o sa imi foloseasca, cu timpul am inceput sa imi doresc sa nu pierd din talismane atunci când desfac bratara. Mi-am comandat acest superb charm si chiar imi este de mare ajutor. Ador detaliile, fluturele si floarea sunt atat de mici si dragute.


Personalize Engravable Memorable Charm

Chiar daca detin inca 2 talismane cu poze am vrut ca acesta sa fie special si sa fie insotit de un mesaj. Am ramas surprinsa de calitatea lui, poza este mult mai bine incrustata decat acum un an, atunci când mi-am comandat primele talismane.






Elephants Feng Shui

Acesta este cu siguranta talismanul meu preferat, nu numai prin faptul ca este minunat lucrat insa micul detaliu roz si pata de culoare mov il fac deosebit. Sper sa imi aduca noroc!



Pink Flowers

I-am daruit mamei o bratara cu 5 charm-uri, v-am povestit despre asta insa mi-am dorit enorm sa detin macar un talisman cu sticla murano.
L-am comandat si a reusit sa ma surprinda placut, este atat frumos, iar florile din interiorul sticlei sunt atat de gingase, sunt un roz pal si imi induc o stare de liniste.



Light Purple Magic Murano Glass

Al doilea talisman din sticla murano este foarte diferit fata de primul, nu numai prin faptul ca este mov pal insa in interiorul lui am gasit pietricele. Imi place enorm.






Tin sa mentionez ca daca va hotarati sa comandati o astfel de bratara beneficiati de transport gratuit daca valoarea depaseste 50$, puteti returna produsul in termen de 365 zile si beneficiati de 5% reducere daca adaugati inainte de finalizarea comenzii codul BLOG5



Voi detineti o bratara Soufeel? 




Toate cele bune!
Iulia

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe