De unde imi cumpar incaltaminte la $9.99!

2:30:00 p.m.


Buna tuturor!
Am dezvoltat o adevarata pasiune pentru comenzile online si de cele mai multe ori aleg sa comand incaltaminte, stiind ca pe Amiclubwear gasesc mereu ce imi doresc, la cele mai mici preturi. Nu trec 3 luni fara sa plasez o comanda la ei si de fiecare data raman placut surprinsa de calitatea produselor.

De data aceasta mi-am ales o pereche de sandale crem, o pereche de pantofi maro si o pereche de botine negre, toate au venit impachetate foarte bine si au ajuns la mine in cca. 7 zile lucratoare.


Prima pereche de incaltaminte care mi-a atras atentia a fost aceasta pereche de pantofi maro din catifea.
Fundita dintr-o parte a fost cea care ma facut sa aleg aceasta pereche de pantofi. Am ales numarul 36 si spre surprinderea mea chiar imi vin destul de bine.
Sunt destul de inalti, nu am platforma si nu sunt cei mai comozi pantofi purtati de mine insa purtati la o ocazie speciala sunt sigura ca veti atrage toate privirile.

Pretul este $14.99 si ii gasiti aici.






A doua pereche de incaltaminte este aceasta pereche de sandale nude cu snur. Mi-am ales numarul 36 cu mari emotii deoarece credeam ca imi vor fi mari insa imi vin perfect. Sunt destul de comode, au platforma, iar tocul este perfect.

Imi plac enorm de mult deoarece datorita faptului ca au acel snur auriu, le poti strange cat imi doresc si vin perfect mulate pe picior. Atunci când le-am purtat am primit multe complimente, pe langa faptul ca lumea ma intrebat de unde le-am achizitionat.
Daca va doriti o pereche de sandale nude pentru o ocazie speciala sau pentru purtat in orice zi, vi le recomand cu drag pe acestea.

Pretul este $12.99 si le gasiti aici




Ultima pereche de incaltaminte este acesta pereche de botine negre, am ales numarul 36 si imi vin perfect. Sunt foarte comode, tocul este gros, au platforma in interior si sunt foarte versatile, le poti purta in numeroase combinatii.

Daca ar fi sa le incadrez intr-un top 3 cele mai comode perechi de incaltaminte, acestea ar fi pe primul loc. Imi plac enorm si citind ultimele tendinte din acesta vara, botinele sunt printre preferatele vedetelor din America. In Corsica este destul de cald si voi spune pas acestui trend, insa sunt sigura ca in aceasta toamna vor fi foarte purtate.

Pretul este $9.99 si le gasiti aici.








O zi frumoasa!

Iulia

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe