Soufeel - cadoul perfect pentru ziua mamei mele!

2:14:00 p.m.

Buna tuturor!

Desi in ultimul timp imi gasesc rar inspiratie sa scriu cateva rânduri pe blog, incerc sa imi pun in ordine gândurile si sa impartasesc cu voi lucrurile care ma fac fericita. V-am povestit in vara anului trecut despre prima mea bratara Soufeel, o bratara cu amintiri, pe care o port cu drag si care ma duce mai aproape de persoanele dragi mie. Daca ati ratat postarea, o puteti gasi aici.


Anul acesta mama mea a implinit o frumoasa varsta, desi fizic nu am fost alaturi de ea, m-am gandit sa ii ofer in dar o bratara din argint Soufeel impreuna cu 5 charm-uri. Bratara pe care i-am ales-o are 18 cm, sistemul de inchidere este sub forma unei cutiute si vine ambalata intr-o cutie alba legata cu o fundita bleo, tapitata cu catifea neagra, iar fiecare accesoriu fiind ambalat individual intr-o punguta.


Atat bratara cat si charm-urile sunt din argint 925, sunt atent lucrate si din sutele de modele de pe site mi-a fost aproape imposibil sa aleg cele 5 charm-uri insa in cele din urma am reusit. 



1. Equinox Flower Murano Glass
Acesta este cu siguranta charm-ul meu preferat si sunt sigura ca mamei o sa ii place enorm, sticla de murano este superba, floarea alba si delicata din interior impreuna cu ,,apusul de soare,, cum imi place mie sa-i spun, imi transmite o stare de liniste si pace interioara.



2. Flower with Pink Core                                                         
Acest charm o reprezinta pe mama, ea este pentru mine o floare, nemuritoare precum dragostea ce i-o port, este frumoasa, cu un suflet bland, cu vocea calda si care imparte numai bucurie. Daca ea este fericita si eu sunt fericita, rad si plang alaturi de ea. Mama reprezinta centrul universului meu si timpul petrecut cu ea este nepretuit.                        


3. Pink Interlaced Heart
Acest charm reprezinta inima mea si dragostea ce i-o port mamicii mele scumpe. Atunci când se simte singura si se uita la acest talisman vreau sa stie ca intotdeauna poate conta pe mine, voi fi mereu alaturi de ea si o port in inima in fiecare zi.


4. I Love MOM
Desi intreaga bratara pe care i-am ales-o mamei emana dragoste pura, am vrut un talisman cu o dedicatie sincera si clara: Te iubesc mama!!!


5. Memorable Charm
Atunci când mama a vazut bratara mea, si-a dorit si ea o bratara cu un astfel de charm si nu se astepta sa o primeasca. Eu am 2 astfel de talismane pe bratara, iar pozele atasate imi aduc aminte de momentele frumoase. Am vrut ca si mama sa aiba un astfel de talisman, asa ca l-am comand numaidecât si am fost surprinsa sa constat ca talismanul este mult mai bine lucrat decat cele de pe bratara mea, poza este inscrustata perfect.
















Tin sa mentionez ca daca va hotarati sa comandati o astfel de bratara beneficiati de transport gratuit daca valoarea depaseste 50$, puteti returna produsul in termen de 365 zile si beneficiati de 5% reducere daca adaugati inainte de finalizarea comenzii codul BLOG5


Voi detineti o bratara Soufeel? 


Toate cele bune!
Iulia

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe