Comanda Amiclubwear II!

8:37:00 a.m.

Buna tuturor!

Am revenit din vacanta cu forte proaspete si as dori sa va arat ultima comanda pe Amiclubwear, pe care am primit-o la începutul lunii aprilie. Asa cum v-ati obisnuit comanda a ajuns destul de repede, cam in 10 zile lucratoare si a fost livrata din SUA.
Am ales 2 perechi de incaltaminte: o pereche de botine fara toc si o pereche de botine cu toc, ambele cu franjuri.


Camel Fringe Tiered Ankle Booties Faux Suede

Regular Price: $54.99
Special Price: $19.99 

Ador pur si simplu aceste botine crem-maro cu toc si franjuri, nu numai pentru ca sunt foarte comode avand tocul destul de mic, insa franjurii sunt perfecti si se poarta anul acesta.
Am comandat numarul 36 insa imi vine perfect. Sunt confectionate din catifea si lucrate foarte bine, nu au defecte etc. 
Merg de minune purtate in combinatii de alb si crem-maro. De asemenea sunt foarte elegante si reusesc sa te scoata in evidenta din orice tinuta simpla.

Sunt foarte incantata de alegerea facuta si daca aveti ocazia sa plasati o comanda, va sfatuiesc sa nu le ratati, le gasiti aici.
               






Black Fringe Detailing Booties Faux Leather

Regular Price: $24.99
Special Price: $7.99

Pentru o pereche de botine negre la acest pret se prezinta foarte bine. Am ales sa le port cu mine o luna, in Romania si nu se observa nici o urma de uzura. Sunt confectionate foarte bine, imbracate in catifea si franjuri.

Am ales sa comand numarul 35 si imi vin perfect, sunt foarte comode si sincer le port ori de cate ori vreau sa obtin un look casual. Merita sa le comandati, daca sunteti in cautarea unor botine comode, versatile si ieftine. Le gasiti aici.

In continuare va las cu o fotografie de inspiratie sa puteti observa cum am reusit sa le port.
Va doresc o zi frumoasa!
Iulia






You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe