Outfit: Red Riding Hood!

3:45:00 p.m.


Buna tuturor!

In primul rand tin sa va urez o primavara frumoasa, sunt sigura ca va bucurati de primele zile minunate de primavara, asa cum fac si eu.
Am primit recent o noua comanda de pe site-ul SheIn, este vorba despre un palton visiniu absolut superb.

Ador faptul ca este foarte bine croit, materialul este moale si catifelat, realizat impecabil, captusit pe interior cu stofa de aceeasi culoare.
Am reusit sa il asortez cu perechea rosie de pantofi de pe PinkBasis, un pulover rosu din casmir si bratara mamei de la Soufeel.
Nu puteam sa nu adaug un stop de culoare machiajului, asa ca mi-am colorat buzele in rosu si am zambit.


Sper sa va placa tinuta mea, astept cu drag parerile voastre!
O zi frumoasa! Va pup!


Palton:  SheIn
Blugi: Jeniffer
Pulover: Jeniffer
Pantofi: PinkBasis
Bratara: Soufeel











You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe