Outfit | Ready for Spring !

10:39:00 a.m.

Buna tuturor!

In ultima postare de pe blog v-am aratat comanda de pe PinkBasis, iar una dintre piesele mele preferate sunt cizmele negre lungi pana la genunchi. Am ales sa le asortez cu o rochie neagra si paltonul maro de la SheIn impreuna cu gulerul meu preferat de la Promod.
Machiajul am ales sa fie cat mai natural, insa am adaugat o pereche de gene false, iar buzele le-am conturat cu un ruj mat de la Bourjois.

Sper ca va placut tinuta mea si abia astept sa citesc parerile voastre!
O saptamana frumoasa!


Palton: HERE
Cizme: HERE
Guler: Promod
Rochie: Jeniffer
Geanta: Guess











Update: Castigatoarea concursului organizat impreuna cu cei de la Blippo este monica.savin@yahoo.com! Felicitari!
Ti-am trimis un e-mail si sper sa primesc cat mai curând datele tale!
O zi frumoasa!

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe