Review: Blippo Box + Giveaway!

11:33:00 a.m.

Buna tuturor!
V-ar placea in fiecare luna sa primiti cate o cutie colorata cu diferite bunatati din Japonia? Personal mereu am fost curioasa sa detin cateva produse japoneze si recent am descoperit site-ul Blippo, incarcat cu cele mai dragute cadouri japoneze de la brelocuri, genti si huse pentru telefon pana la biscuiti, dulciuri si alte alimente din Japonia. Tot pe site-ul lor gasiti diverse accesorii pentru unghii, carnetele, jucarii mai mari sau mai mici, bijuterii si decoratiuni la preturi destul de mici.

Daca plasati o comanda beneficiati de transport gratuit indiferent de suma comandata, iar comanda va ajunge in cca. 3 saptamani.
Am ales de pe site 4 produse care mi-au atras atentia: oja fosforescenta nr. 6, forfecuta Hello Kitty, strasuri pentru unghii si un breloc roz.



Oja BK, nuanta 6 este o oja fosforescenta, care lumineaza superb in intuneric. Se incarca relativ repede de la lumina existenta in camera, iar daca o expui la o sursa de energie mai mare, lumineaza foarte bine.
Am renuntat in luna octombrie la extensiile cu gel, iar de atunci incerc sa imi refac structura unghiilor.
Am aplicat diverse tratamente si acum ma pot bucura de unghiile mele proaspat refacute si de ojele uitate in sertar. Nuanta 6 este potrivita pentru vara, fiind un turcoaz, insa eu am purtat aceasta nuanta iarna, aplicata in 2 straturi.
Un lucru care nu mi-a placut a fost mirosul, miroase puternic a chimicale, iar eu sunt alergica si la parfumuri.


Strasurile albe in forma de inima sunt perfecte pentru constructiile cu gel, desi recunosc niciodata nu le-am folosit de când aplic unghii cu gel, optând mereu pentru clasicul french.


Forfecuta Hello Kitty este atat de draguta, stiti deja ca sunt mare fana si incerc sa gasesc cele mai dragute accesorii. Desi este nepotrivita pentru a taia cuticulele, este neascutita si merge perfect pentru a taia hartie, nepoata mea se va bucura când o va primi.


Brelocul roz cu oita este cu siguranta preferatul meu, daca va uitati putin la aceasta scumpa fiinta, nu  ai cum sa nu schitezi un zambet, este atat de draguta si inocenta incat ii vine sa nu ii atasezi nimic ci doar sa o porti in geanta.


In speranta ca am reusit sa va fac sa admirati aceste lucruri, am pregatit pentru voi o mica surpriza formata din: breloc 3 in 1 cu oite, bentita pentru par si un calendar 2016.
Tot ce trebuie sa faceti este sa va inscrieti in formularul de la jos si sa respectati cateva cerinte, Blippo se va ocupa de trimiterea coletului.
Mult succes!





You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe