Valentine's Day Wishlist!

4:10:00 p.m.

Bună tuturor!

Vremea de afara este supeba, soarele este atat de bun cu noi zilele acestea si nu pot decat sa ma gândesc la primavara. Am facut o lista cu cateva articole care mi-au atras atentia de pe site-ul Choies si m-am gandit sa impartasesc cu voi noua mea obsesie: ador articolele din blana artificiala, insa nu am renuntat la clasica geaca de piele.

De asemenea culoarea gri a intrat recent in atentia mea, imi doresc cel putin un articol in aceasta nuanta, iar rosul este acea pata de culoare care te scoate in evidenta de fiecare data.
Daca v-am captat atentia va invit sa va clatiti ochii cu cateva bunatati pe care le-am gasit pe acest site:

1. HERE
2. HERE
3. HERE
4. HERE
5. HERE
6. HERE
7. HERE

O zi faina!






You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe