Comanda PinkBasis si SheIn!

3:37:00 p.m.

Buna fetelor!
Deja ma gândesc la vara, la plaja si nisipul fierbinte, la ce costum de baie sa imi achizitionez si ce protectie solara sa folosesc. Desi zilele in Corsica au devenit din ce in ce mai calduroase, nu o sa vina vara prea curând totusi nu incetez sa imi fac fel si fel de gânduri despre vara aceasta, avand in vedere ca o voi petrece aici. In lunga mea calatorie nu am simtit nevoia sa imi i-au cu mine hainele de acasa, am ales sa imi achizitionez haine noi si sa adopt un alt stil.

Am renuntat la articolele vestimentare de culoare neagra si am reusit sa ma indragostesc de alb, maro, rosu si gri, iar albastrul inchis ramane una dintre culorile mele preferate.
Chiar daca incerc sa pun mai mult accent pe felul cum ma imbrac poate uneori nu imi iese, insa imi gasesc inspiratia pe blog-urile mele speciale MiuMiu si Thrill of the Heel, aceste doua fete frumoase sunt inspiratia mea.

In incercarea mea de abordare a unui nou stil vestimentar, am remarcat ca cizmele peste genunchi sunt preferatele tuturor fetelor in ultima perioada, asa ca am reusit sa dezvolt o mare iubire. Am inceput sa caut diferite site-uri de unde le pot achizitiona la un pret bun si calitate satisfacatoare, asa ca am ajuns sa plasez o comanda pe PinkBasis si pe SheIn.



PinkBasis este un site din California care ofera spre vanzare de la haine, costume de baie, accesorii la incaltaminte de calitate foarte buna la preturi decente.
Cum scopul principal era achizitionarea unor cizme peste genunchi, mi-am oprit privirea strict la incaltaminte unde am reusit sa imi cumpar 2 perechi de cizme si o pereche de pantofi. Comanda a fost trimisa spre mine pe data de 22 ianuarie si am primit-o pe data de 29 ianuarie, a sosit extem de repede din SUA si nu pot decat sa ii felicit pentru promptitudine.



Nu stiu de ce pana acum nu am avut o pereche de pantofi rosii, insa cred ca sunt cei mai sexy pantofi pe care i-am vazut vreodata. Forma nemaintalnita pe care o au - flacara imi acopera micul defect pe care il am, gleznele mult prea subtiri. Sunt stiletto si ofera picioarelor o eleganta aparte, nu sunt foarte inalti si nu au platfoma, insa mersul cu ei este un adevarat chin, dar stiti cum se spune, baba sufera la frumusete si eu ma sacrific.

Am comandat nr 36, iar degetele mele au tendinta sa fuga putin in fata, insa imi voi achizitiona niste pernite din gel pentru a nu mai avea aceasta problema.
Daca va spun ca au costat $5.99 nu o sa va vina sa credeti, calitatea este nemaipomenita, sunt atat de ieftini si frumosi.
Ii recomand cu mare drag!                                  






Black Lace Up Single Sole Thigh High Boots Faux Suede  $44.99                               

Avand picioarele destul de subtiri, nu am gasi o pereche de cizme care sa se muleze perfect pe picior insa aceste minunatii imi vin perfect. Pe langa faptul ca sunt foarte elegante, sunt intr-o oarecare masura comode, insa trebuie sa-mi achizitionez niste pernite din gel pentru nu imi mai aluneca degetele in fata, fiind nr.36.
Ador cum sunt confectionate, catifeaua este de foarte buna calitate, sunt lipite foarte bine, nu detin nici un defect, iar detaliul de pe o parte, este foarte elegant. Merg asortate cu o rochie neagra alaturi de un palton negru, crem, rosu sau orice culoare doriti voi.
Daca ar fi sa le acord o nota, cu siguranta merita nota 10 cu felicitari si le recomand tuturor.






Desigur dupa ce am ales cizmele negre peste genunchi, nu m-a putut opri si am ales unele albastre. Cum sa nu le indragesti când cum atat de perfecte, culoarea este un albastru royal si imi ofera o tenta de eleganta aparte.
Merg purtate intr-o combinatie cu negru/ crem/ albastru royal si gri. Pata de culoare pe care o ofera este accesoriul perfect si cu siguranta nu vei mai opta pentru un machiaj indraznet.

Am ales tot nr.36 si cum am spus in rândurile de mai sus, trebuie sa-mi achizitionez niste pernite din gel pentru confortul picioarelor.
Inca nu ma pot hotara care sunt cizmele mele preferate insa poate ma puteti ajuta voi cu o parere. Eu indragesc toate cele 3 perechi de incaltaminte, iar daca va plac si voua, eu le recomand cu drag.







Atunci când am ales cizmele negre peste genunchi, m-am gandit ca le voi asorta cu un palton negru si ar iesi combinatia perfecta pentru un eveniment. Am comandat acest palton negru de la SheIn si l-am asteptat cu sufletul la gura, pana a ajuns comanda.

Marimea S era cea mai potrivita pentru mine, conform masuratorilor de pe site insa când am primit comanda am constatat ca paltonul este mult prea mare. Speram ca paltonul va fi acelasi cu cel de pe site, insa sunt dezamagita deoarece nu se pot compara nici la marime, nici la material, detalii si aspect.
Cu siguranta se potriveste aceasta marime unei persoane mai voluptoase decat mine si il voi face cadou, cu mare drag.





Voi ati comandat de pe PinkBasis si SheIn?
Va pup!


You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe