Outfit: Black and White!

3:55:00 p.m.

Hey!
Cum vremea din Corsica a fost superba ieri, m-am gandit sa profit putin de soare si de noul aparat foto si sa ies sa fac cateva poze. Desi au fost cam 13 grade recunosc ca mi-au inghetat mainile si nasul insa ma bucur totusi ca nu am racit. Tinuta de astazi este probabil cea mai comoda tinuta pe care am purtat-o vreodata, am asortat paltonul alb de la SheIn impreuna cu o bluza alba, o pereche de blugi negri foarte comozi si cizmele din piele neagra.

Va spuneam intr-o postare anterioara ca sunt destul de dezamagita de paltonul alb de la SheIn insa dupa cateva ajustari pe care i le-am facut acum se aseaza perfect.

Gulerul negru este piesa mea preferata din garderoba, completeaza orice tinuta si o scoate din banalitate. Machiajul am vrut sa imi scoata ochii in evidenta, asa ca am optat pentru farduri naturale imbinate perfect cu o linie neagra de tus. Genele false cu siguranta nu isi gaseau locul in aceasta tinuta, asa ca am aplicat 2 straturi de mascara pentru un plus de volum si alungire. Rujul strident este obligatoriu, cel putin eu il ador si nu renunt la el pentru nimic in lume.

Daca va place tinuta mea nu uitati sa lasati un comentariu!

O zi faina!






Palton: SheIn
Blugi: Kiabi
Bluza: Kiabi
Guler: Promod
Cizme: din piele
Geanta: Guess











You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe