Review: Gel Albire PLUS WHITE!

4:09:00 p.m.

Buna tuturor!

Sunt sigura ca toata lumea isi doreste dinti mai albi, cine nu a incercat clasica metoda de albire a dintilor folosind bicarbonatul de sodiu? Cu siguranta ma numar printre persoanele care au incercat aceasta metoda, fara a obtine vreun rezultat. Este singura metoda de albire pe care am testat-o, mi-as fi dorit sa incerc albirea profesionala insa ma auzit atat de multe efecte negative printre care se numara sensibilizarea dintilor si am zis pas.

Dintii mei sunt destul de sensibili, iar dupa ce am renuntat la albirea profesioanala, m-am orientat spre alte metode. Benzile pentru albire ma incantau destul de mult insa aceleasi pareri negative m-au tinut departe de ele, asa ca am cautat o alta metoda de albire si am ajuns la Gelul de albire de la Plus White care promite sa albeasca dintii in 5 minute.
































DESCRIERE OFICIALA
Va uitati in jur si vedeti multe persoane cu dintii mai albi decat dumneavoastra? Oamenii de succes par sa aiba toti dintii mai albi. De ce nu si dumneavoastra?
Descoperiti gelul de albire in doar 5 minute,
PLUS WHITE.

Daca simtiti ca dintii dumneavoastra sunt sensibili metodelor normale de
albire a dintilor sau ati simtit discomfort cu benzile sau gelurile de albire, atunci acest produs vi se potriveste perfect! Este conceput in asa fel incat sa reduca sensibilitatea dintilor, fata de alte produse de albire a dintilor. Actiunea blanda a gelului indeparteaza petele si ingalbenirea, si albeste dramatic dintii. Albirea incepe cu prima aplicare, si veti observa dinti mai albi in doar cateva zile GARANTAT!   

























INSTRUCTIUNI DE UTILIZARE

Alegeti metoda care vi se potriveste:

1. Cu betisor de vata:
Aplicati gelul pe varful betisorului si aplicati pe fiecare dinte in parte. Aceasta este metoda mea preferata de albit dintii, consider ca functioneaza perfect, cu ajutorul betisorului de vata poti acoperi in totalitate dintii si poti patrunde in spatiile inguste.

2. Cu mulaj dentar:
Umpleti mulajul cu gel si aplicati peste dinti. Aceasta metoda nu a fost preferata mea, o singura daca am folosit mulajul insa nu mi se potriveste deloc si am observat ca nici gelul nu actioneaza cum ar trebui.

3. Cu periuta de dinti:
Aplicati gelul PLUS WHITE pe periuta de dinti uscata. Periati dintii si lasati sa actioneze gelul. Am folosit aceasta metoda atunci când ma grabeam sa plec de acasa si imi doream un plus de albire dintilor.


































PAREREA MEA

Hmm...am fost foarte sceptica la inceput, desigur ce persoana crede in reclamele de pe internet? Eu cu siguranta nu cred in minuni. Este foarte amuzant insa acest produs ma facut sa il recumpar si o sa va povestesc cum a reusit.
La prima vedere produsul nu se prezinta sub un ambalaj waw, este ambalat intr-o clasica cutie de carton si vine insotit de instructiunile de folosire plus doua gutiere. Când am desfacut cutia am gasit un tub de 56gr de gel pentru albire transparent si bineinteles ca nu m-am putut abtine sa nu il incerc imediat asa ca am citit instructiunile si m-am pus pe treaba:




Am aplicat gelul de albire cu ajutorul unui betisor de vata pe toata suprafata lor si l-am lasat sa actioneze cca. 15 minute deoarece aveam dintii patati fiind in trecut consumatoare de cafea. Atunci când am aplicat gelul acesta era transparent insa in decursul câtorva minute acesta a inceput sa se transforme intr-o pasta de culoare alba. Dupa trecerea celor 15 minute mi-am clatit dintii cu apa rece si am observat de la prima aplicare un efect de albire al dintilor. Sincer nu m-am asteptat sa se observe o diferenta inca de la prima aplicare insa am ramas placut surprinsa astfel am repetat procedeul de 2 ori pe zi timp de 2 saptamani. In acest timp am obtinut rezultate frumoase, dintii mei s-au deschis cu o nuanta si sunt destul de fericita. Imi era teama sa zâmbesc inainte insa acum ma simt mult mai bine in pielea mea si ma pot bucura de plusul de albire adus dintilor mei.






Tin sa mentionez ca dupa cele 2 saptamani am inceput sa folosesc produsul cam de 3 ori pe saptamana pentru a mentine in continuare rezultatele insa odata ce am incetat sa mai folosesc produsul efectele au disparut. As dori sa adaug si faptul ca gelul de albire de la Plus White nu mi-a sensibilizat dintii si lucrul acesta nu face decat sa ma bucure. De asemenea acest produs nu albeste lucrările dentare!

Personal sunt foarte multumita de acest produs, daca va doriti sa va albiti dintii cu o nuanta vi-l recomand cu drag. Acest produs a functionat pentru mine si sunt sigura ca o sa functioneze si pentru dvs asa ca merita sa ii acordati o sansa. Gelul de albire de la Plus White poate fi achizitionat de pe albirea-dintilor.com la pretul de 89 Ron.

Voi doriti sa incercati acest produs?
Va pup!

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe