Outfit: Neutral colors for cloudy day!

11:54:00 a.m.


Buna tuturor!

Recent am primit o noua comanda de pe site-ul SheIn este vorba despre un palton crem, potrivit pentru începutul toamnei, nu pentru mijlocul iernii asa cum l-am purtat eu. Veti intelege de ce am fost atat de crispata in poze, pur si simplu muream de frig, iar vantul batea destul de puternic. Vremea de afara a fost oribila insa am reusit sa scot cateva poze de care nu sunt prea multumita. 

Totusi paltonul ar fi fost ok daca avea o captuseala pe interior, ar fi fost mult mai calduros insa materialul exterior este atat de moale si placut la atingere. Imi place enorm acest palton, fiind foarte versatil merge asortat in multe tinute insa eu am ales sa port o pereche de blugi albastri, o bluza alba impreuna cu o curea crem si cizme negre din piele.

Va las sa admirati superbul palton si cu promisiunea ca pe viitor voi incerca sa nu mai fiu atat de crispata in poze.
O zi faina!
Va pup!

Palton: SheIn
Blugi: Jeniffer
Cizme: din piele
Bluza: Kiabi








You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe