Comanda AmiClubWear I !

12:55:00 p.m.

Bună tuturor!

In ultima perioada am început sa fac cumpărături de pe diferite site-uri deși am mai comandat în trecut de pe site-urile chinezești nu v-am arătat niciodată articolele deoarece erau de proastă calitate. 

Astăzi o sa va povestesc despre comanda mea pe site-ul Amiclubwear. Sunt sigura ca multe dintre voi ati auzit de ei însă nu știți ce calitate au produsele având în vedere ca unele produse sunt destul de scumpe, iar altele undeva pe la 5$. Eu am comandat din ambele categorii și mă refer la încălțăminte căci aici mi-am oprit privirea prima data. 

Cu emoții am căutat pe întregul site încălțăminte care sa mi se potrivească având în vedere ca port numărul 35. Întreaga gamă era variata însă nu pe gustul meu insa am reușit sa aleg 3 perechi de încălțăminte și un costum de baie. 














Costumul de baie roșu a fost primul pe care l-am comandat, mi-a placut mult cum era prezentat pe manechin și am decis ca este perfect pentru plaja. Desigur l-am purtat ultima dacă când am fost la plaja, comanda  venit în septembrie și am putut sa mă bucur de el doar o zi. Intre timp temperaturile au mai scăzut în Corsica, deși este soare nu poți face plaja ( sunt mai friguroasa). 

Costumul a costat 5$ și sunt foarte multumita de el. Nu s-a decolorat la spălare și nici nu s-a stricat in vreun fel. Este perfect. 















Sandalele negre cu franjuri sunt printre preferatele mele. Le-am asortat cu o rochie neagra din dantela, bucle și cu un machiaj potrivit unei seri romantice în oras. Desigur plimbarea pe piatra cubica nu este deloc plăcută, sunt foarte incomode și recomand sa faceți multe pauze altfel nu va veți simți degetele de la picioare. 

Totusi de dragul romantismului merita efortul sa le purtați și sa va surprindeți iubitul. Desi mi-au dat câteva bătăi de cap le voi purta și cu alta ocazie. Se potrivesc perfect cu gleznele mele subțiri, iar mărimea 35 îmi vine perfect. Uneori la pantofi și sandale mărimea 35 este nepotrivita pentru mine însă sandalele acestea sunt perfecte. Au costat 13$, le-ati vazut in penultimul outfit si le recomand!




















Ghetele negre sunt perfecte pentru a fi asortate cu o pereche de blugi și clasica geaca de piele. Sunt foarte comode, deși sunt mărimea 36 îmi vin perfect.
Interiorul este căptușit cu blanita și sunt atent confecționate.  Nu am depistat nici un defect și îmi plac foarte mult. Au costat 18$!





















Cizmele maro vi le-am arătat în postarea de ieri, au costat numai 5$ și sunt geniale. Cum un produs sa fie atât de ieftin, iar calitatea sa fie buna. Am fost foarte sceptica la început, eram sigura ca aceste cizme vor veni cu multe defecte și ca vor fi foarte prost confecționate. 

Poate am avut noroc însă sunt atent lucrate, nu merita cu siguranță banii aceștia, eu as fi plătit mai mult pentru ele. Desigur as fi renunțat la pietricele însă sunt atât de comode și îmi vin perfect chiar dacă sunt mărimea 36. 

Nu știu cât de bine se mențin în timp însă pentru banii aceștia sunt sigura ca nu pierdeți nimic. Le recomand cu căldură. 

























Personal sunt foarte multumita de comanda plasată pe AmiClubWear, produsele sunt confecționate foarte bine, preturile sunt pentru toate buzunarele, iar comanda ajunge destul de repede din California. Comanda mea a fost expediata pe 4 septembrie și a ajuns pe 15 septembrie. 

Voi ati comandat de pe AmiClubWear?

Va pup!





You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe