A doua comanda Shein!

10:51:00 a.m.

Buna tuturor!

In postarea de astăzi am dorit sa va arat ultima comanda de pe site-ul Shein. Am comandat un paltonaș alb care mi-a plăcut foarte mult când l-am văzut pe site însă când l-am primit am rămas puțin dezamagita. Paltonașul ma așteptam sa fie puțin mai gros însă deși are căptușeala il pot compara cu un sacou mai lung. Mi-ar fi plăcut sa fie croit mai bine in zona taliei, puțin mai cambrat si era perfect si de asemenea sa aibă 2 nasturi pentru a-l putea încheia. Fiind destul de mică de inaltime l-am putut purta numai cu o pereche de cizme cu toc.

Cizmele sunt de pe site-ul Amiclubwear însă o sa va povestesc despre ele intr-o postare viitoare. Va las cu câteva poze si aștept părerile voastre!
O zi faina!









You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe