Review: Kit de epilare cu ceara de unica folosinta!

1:34:00 p.m.

Buna tuturor!



Nu am avut ocazia sa impartasesc cu voi vestea ca in mai 2014 am absolvit cursul de Stilist Protezist de Unghii si in ianuarie 2015 am absolvit un curs de Cosmetica. Viata mea s-a schimbat radical in ultima perioada, nu am avut timp de blog, iar prioritatile mele au devenit altele. Mi-am dorit mult sa cresc pe plan profesional si am reusit pana acum sa realizez tot ce mi-am dorit, insa nu ma voi opri aici, de aceea daca va doriti in continuare sa ma urmariti o puteti face pe contul meu de Instagram - minnieangel15.
  
Trecând peste scurta introducere astazi as dori sa va prezint Kitul de epilare cu ceara de la EpilatPro.ro  este compus din aparatul de incalzire, 4 rezerve de ceara si un pachet de 100 de benzi pentru epilat care ma ajuta sa arat bine mereu. Consider ca toate femeile doresc sa aiba acea piele de bebelus, iar problema care ne da cele mai mari batai de cap este parul nedorit de pe corp.




Metodele de epilare pe care le-am incercat sunt:

Aparat pentru epilat - durerea este suportabila pentru maini si picioare, dar la axila este groaznic de dureros.
Cremă depilatoare - o folosesc pentru axila, deoarece am doua papiloame si nu pot folosi alta metoda de epilare, iar crema depilatoare de la Veet este extraordinara.
Benzi cu ceară rece - sunt perfecte pentru mustata. Le ador!
Aparat de ras - il folosesc atunci când sunt presata de timp.
Epilare cu ceara traditionala - este perfecta pentru axila si inghinal, insa se poate folosi pe maini si picioare insa dureaza mai mult.

Epilare cu ceara de unica folosinta - este cea mai buna metoda de a scapa de parul de pe maini si picioare rapid, simplu si eficient. La curs am folosit un kit asemanator cu cel pe care l-am primit de la EpilatPro.ro si sincer mi-a placut super mult din toate punctele de vedere. 



Ce contine kit-ul:
- doua rezerve de ceara cu Azulena;
- o rezerva de ceara cu Titan Rosa;
- o rezerva de ceara cu Miere;
- un pachet cu 100 de benzi pentru epilat.



Mod de folosire: introducem rezerva cu ceară în încălzitorul electric, iar pe acesta îl conectăm la priză. Apoi așteptăm 20-25 minute ca ceara se se încălzească! După ce am lăsat să se încălzească, luam o banda de epilat curata pe care testam ceara daca este suficient incalzita, pur si simplu aplicam pe fasia de hartie o ,,dunga,, de ceara. Daca aplicarea pe hartie este lina abia apoi putem aplica ceara pe piele.

Ceara pe piele se aplica in sensul cresterii firelor de par si se indeparteaza in sens invers. Lucram rapid si curat, aplicam o fasie de ceara apoi peste aplicam banda de hartie, masam cu podul palmei pentru a o incalzi mai bine, sustinem pielea cu o mana si cu cealalta tragem rapid si paralel cu piciorul/mana, niciodata in sus!
Daca raman reziduri de ceara o indepartam cu o fasie de hartie curata cu miscari de tapotare foarte suave, niciodata apasate pentru a nu face vanatai. Pentru indepartarea completa a micilor portiuni de ceara ramasa, masam pielea cu ulei care ne va ajuta sa calmam pielea si sa o hidratam.



Ceară cu Miere - este preferata mea! Se aplică foarte ușor, îndepărtează bine părul și foarte rar rămân ușoare reziduri de ceară pe piele.

Ceară cu Azulenă  - mi-a plăcut și aceasta, singura diferență față de cea cu miere e că rămân mai des reziduri pe piele, dar se poate îndepărta rapid! Se întinde ușor ca anterioara și îndepărtează foarte bine părul.

Ceară cu Titan Rosa - aceasta e singura care nu mi-a plăcut deloc, pentru că se întinde foarte greu pe piele.

Ceara se consumă foarte greu si sunt foarte ieftine de luat separat rezervele, dar și benzile de hârtie!

Kit-ul pe care eu îl dețin îl găsiți
aici la prețul de 84 lei, dar mai găsiți și alte tipuri de kit-uri pe site. Mie mi se pare un preț foarte avantajos!

În concluzie, vă pot spune doar că iubesc acest kit, sunt foarte bucuroasă că am avut șansa să-l încerc și cu siguranță o să mai plasez pe viitor comenzi pe site pentru rezerve de ceară și benzi.

Voi ce metoda de epilare folositi?

Toate cele bune!
Iulia


You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe