Soufeel - for every memorable day!

12:14:00 p.m.

Buna tuturor! 

Va scriu de peste mari si tari, mai exact din Corsica o insula superba care isi delecteaza vizitatorii cu peisaje frumoase si orasele pline de farmec. Insula Frumusetii asa cum mai este denumita este singura insula muntoasa din Mediterana, are peste 200 plaje si numeroase varfuri muntoase unele ajungand si la 2700 m. Sunt sigura ca multi dintre voi ati auzit de orasul Ajaccio deoarece gandul va zboara la fotbal si implicit la Adrian Mutu insa putini stiu ca este locul de nastere al lui Napoleon Bonaparte.

Trecand peste scurta introducere in minunata insula Corsica as dori sa va arat modul meu inedit de a lua persoanele dragi alaturi de mine in aceasta aventura. Locuiesc in Ajaccio din luna ianuarie, iar dorul de casa ma copleseste asa ca ideea de a purta o bratara cu amintiri ma bucurat avand in vedere ca iubesc bijuteriile din argint si le port cu mare drag.

Cand am primit bratara Soufeel impreuna cu cele 5 charm-uri alese cu grija de mine am fost foarte bucuroasa deoarece nu numai ca bratara este impecabil lucrata, dar a venit ambalata intr-o cutie alba legata cu o fundita bleo, tapitata cu catifea neagra, iar fiecare accesoriu fiind ambalat individual intr-o punguta. 




Bratara pe care mi-am ales-o are 17 cm si este potrivita incheieturii mele, sistemul de prindere este de forma unei cutiute si sunt sigura ca nu voi pierde bratara avand in vedere ca imi este dificil sa o scot de la mana si cer ajutor iubitului meu.
Atat bratara cat si charm-urile sunt din argint 925, sunt atent lucrate si din sutele de modele de pe site mi-a fost aproape imposibil sa aleg cele 5 charm-uri insa cele care mi-au placut cel mai mult sunt:  



Blue Six Leaves Flower Charm (SKU: YZ437)

Primul charm pe care l-am ales a fost aceasta floricica albastra care sa o reprezinte pe scumpa mea bunica care imi este mereu alaturi, ma binedispune si reuseste in ciuda varstei sa fie mereu stralucitoare precum aceasta floare. 



March Birthstone Light Blue Bucket Charm 

(SKU: XS056D)

Desi sunt nascuta in luna octombrie am ales acest charm deoarece vreau sa reprezinte viata, cu bune si cu rele trebuie traita din plin, sa nu ne pierdem timpul cu suparari si sa ne umplem mintea cu frustrari si regrete. 


Pink Crystal Heart Charm (SKU: YZ432) 

Am ales aceasta inimioara cu pietricele roz sa reprezinte dragostea pe care o port persoanelor importante din viata mea: bunica, mama si iubitul meu. Inimioara este atent lucrata, iar pietricelele stralucesc atat de frumos.



Cele doua inimioare cu pietricele sunt amintirile pe care vreau sa le port cu mine mereu, sunt persoanele la care ma gandesc, pe care le iubesc si care imi sunt alaturi in orice clipa. 















Tin sa mentionez ca daca va hotarati sa comandati o astfel de bratara beneficiati de transport gratuit daca valoarea depaseste 50$, puteti returna produsul in termen de 365 zile si beneficiati de 5% reducere daca adaugati inainte de finalizarea comenzii codul BLOG5

Voi detineti o bratara Soufeel? 

Daca da, astept cu interes sa citesc povestile voastre, pana atunci va invit sa admirati cateva poze cu frumusetea asta de bratara. 

Toate cele bune!
Iulia

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe