Outfit: The summer is OVER!

6:32:00 p.m.

Buna tuturor!

Desi nu am mai postat de ceva timp, nu inseamna ca am uitat de "coltisorul meu magic". Daca nu stiati inca in decembrie am inceput sa pun unghii cu gel, iar asta imi ocupa tot timpul. Rar imi mai gasesc timp sa realizez un machiaj sau sa deschid pc-ul. Am adunat poze cu sutele, dar nu-mi gasesc timp sa le editez si nici inspiratie sa scriu. 

Profitand de cateva zile libere am decis sa va arat perechea mea de blugi si geaca maro perfecta pentru toamna. Aceste doua articole vestimentare sunt de pe  site-ul SheInside
unde transportul este gratuit daca plasezi o comanda peste 30$, iar la prima comanda beneficiati de 10% discount. Nu ma asteptam sa ajunga comanda atat de repede, in 20 zile lucratoare coletul a sosit acasa si nu pot decat sa fiu foarte fericita. 

Daca va place tinuta mea astept cu drag comentariile voastre!














































GEACA/JACKET: HERE
BLUGI/JEANS: HERE


















































Aveti grija de voi si urmati-va visele!
Va pup, Iulia!

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe