Review: The One by Oriflame!

6:09:00 p.m.

Buna fetelor!

Va anuntam acum ceva timp ca Oriflame a lansat colectia  The One împărțită în 3 categorii: Frumusețe de zi cu zi, Mega Impact și Ultra Rezistentă. Astazi a sosit momentul sa va fac cunostinta cu produsele din gama Ultra Rezistentă care promit un machiaj care sa reziste chiar și în cele mai aglomerante zile.

























Fond de ten The ONE IlluSkin































Fondul de ten The ONE IlluSkin de la Oriflame  este un produs care vine ambalat intr-un flacon de 30 ml, prevazut cu o pompita care permite dozarea perfecta a produsului. 
Acest fond de ten este disponibil in 6 nuante, nuanta pe care o detin este Natural Beige si m-am bucurat tare mult cand l-am testat si am observat ca nuanta este potrivita tenului meu.

La o prima analiză mi-am dat seama că produsul are SPF 20 și țin să punctez faptul că înainte de folosirea acestui produs trebuie să aplicați o cremă cu SPF 50 pentru o mai bună protecție a tenului impotriva razelor nocive.  


Textura acestui fond de ten este lichida, se intinde foarte usornu incarca tenul, ii ofera un aspect naturalnu se strange in liniile fine din jurul ochilor si ridurile de expresie de pe frunte


In majoritatea cazurilor nu folosesc degetele pentru aplicarea fondului de ten ci folosesc pensula mea preferata de la Real Techniques - Stippling Brush, astfel am observat ca acoperirea este mediereuseste sa acopere micile imperfectiuni, insa pentru acoperirerea cearcanelor optez pentru un anticearcan bun. 


Personal sunt foarte multumita de Fondul de ten The ONE IlluSkin de la Oriflame si din toate punctele de vedere se aseamana cu fondul de ten de la 

Rimmel London - Match Perfection.


Il puteți găsi la prețul de 27.99 / 49.94


NOTĂ: 10/10


Swatch:





















Corector The ONE IlluSkin

































Corectorul The ONE IlluSkin de la Oriflame  este un produs care vine ambalat într-un tub, prevăzut cu un sistem de dozare potrivit, în care se găsește o cantitate de 10 ml de produs. Acest corector este disponibil in 3 nuante, iar nuanta pe care o detin este Nude Beige si este perfecta pentru cearcanele mele.

Textura acestui corector este lichida,  acoperirea este medie si tinde sa se stranga in ridurile de expresie daca nu este fixat cu pudra. Desi am incercat sa-l aplic cu ajutorul unei pensule in speranta ca voi obtine rezultate mai bune, raman de parere ca aplicarea cu ajutorul degetului inelar este cea ma eficienta. 


Recunosc ca preferatul meu ramane Maybelline Instant Age Rewind (pe care am de gand sa-l recumpar), iar Corectorul The ONE IlluSkin de la Oriflame  se claseaza pe locul III in topul corectoarelor mele preferate.


Il puteți găsi la prețul de 9.99 / 17.99.

NOTĂ: 8/10

Swatch:

















Pudra The ONE IlluSkin






















Pudra The ONE IlluSkin de la Oriflame vine ambalata intr-un recipient din plastic, prevazut cu oglinda si clasicul buretel. Acest produs este disponibil in 3 nuante, iar nuanta pe care o detin este Medium si este potrivita tenului meu. 

Avand o textura lejera, se aplica foarte usor, nu incarca tenul si ceea ce iubesc la aceasta pudra este faptul ca nu se strange in ridurile de expresie. In momentul actual pot s-o declar pudra mea preferata si v-o recomand si voua.


O puteți găsi la prețul de 32.99 / 49.99

NOTĂ: 10/10



































Fard crema pentru pleoape The ONE Colour Impact































Fardurile cremă pentru pleoape The ONE Colour Impact de la Oriflame sunt produsele pe care le-am dorit cel mai mult și care m-au dezamăgit. Sunt disponibile în 8 nuanțe, iar eu dețin 3 dintre acestea: 
  
Olive Green: un verde putred cu irizații aurii, cu un grad de pigmentare mediu. 
Beige Pearl: un crem cu irizatii aurii, slab pigmentat.
Golden Brown: un maro superb cu irizatii aurii, cu un grad de pigmentare mediu. 

Nuantele sunt superbe si sunt printre preferatele mele, le folosesc mai mereu atunci cand realizez machiaje, insa din pacate aceste farduri crema nu sunt pigmentate

Atunci cand vrei sa le aplici trebuie sa insisti cu pensula pentru a lua putin produs, fara o baza fardurile se strang pe pleoapa in mai putin de o ora si se amesteca foarte greu, trebuie sa insist pentru a face trecerea intre nuante. 
Cu parere de rau nu pot sa folosesc aceste farduri si nu le voi recumpara!


Le puteți găsi la prețul de 19.99 / 34.99

NOTĂ: 6/10
















Swatch:






















Rimel The ONE Volume Blast















Rimelul The ONE Volume Blast de la Oriflame este un produs cu un design simplu, visiniu. Periuța este flexibilă și oferă genelor un aspect bine definit, volum și alungire dintr-o singură aplicare

Desi nu a reusit sa-l detroneze pe preferatul meu Catchy Eyes de la Gosh, cu siguranta se afla in top III cele mai bune rimel-uri incercate de mine.


Il puteți găsi la prețul de 17.99 / 27.99

NOTĂ: 9/10












Swatch:
(inainte - dupa 1 strat - dupa 2 straturi)











Luciu de buze The ONE Power Shine

















Luciurile de buze The ONE Power Shine de la Oriflame sunt disponibile in 6 nuante, iar eu detin 2 dintre acestea Rose Glacier si Trendy Berry. Desi nu foloseam niciodata gloss-uri, aceste minunatii m-au facut sa le iubesc deoarece miros demential a pepene galben, iar particulele sclipitoare sunt printre preferatele mele. 

Ador sa le aplic pur si simplu pe buze, insa cateodata optez pentru mai mult volum astfel le aplic in centrul buzei inferioare deasupra unui ruj mat. Daca adorati mirosul de pepene galben si particulele sclipitoare cu siguranta merita sa le incercati, vi le recomand cu drag!

Le puteți găsi la prețul de 15.99 / 26.90 


NOTĂ: 10/10

Oja The ONE Long Wear
Ojele The ONE Long Wear de la Oriflame vin intr-o cantitate destul de generoasa 8 ml, iar nuantele pe care le detin sunt Orchid si Cappucino.
Imi plac foarte mult aceaste oje deoarece se aplica extrem de usor datorita pensulei extrem de flexibile si late foarte asemanatoare cu pensula ojelor Color Riche de la L'Oreal Paris.

Avand in vedere ca de 5 luni manichiura mea este cu gel, nu am putut sa testez rezistenta acestor oje, totusi le-am aplicat deasupra gelului si dupa cum stiti oja aplicata deasupra manichiurii cu gel rezista mult mai mult timp.

Din pacate aceste oje nu sunt disponibile in campania 6 deci nu pot sa va spun pretul!

NOTĂ: 10/10


Voi ce produse v-ați dori să încercați?

Aveți grijă de voi și urmați-vă visele! 
Vă pup, Iulia! 

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe