Un ten fericit!

1:20:00 p.m.

Buna fetelor!

Daca nu stiati inca Complex Apicol Veceslav Harnaj a lansat o noua gama Apidermin Lejer intr-o formula noua, lejera, destinata tenului normal, gras sau cu tendinta de ingrasare si cuprinde 4 produse:

1. lapte demachiant lejer
2. lotiune tonica hidratanta
3. crema lejera regeneranta de noapte
4. crema lejera hidratanta de zi


Cine nu isi doreste un ten fericit? Solutia unui ten fericit nu reprezinta machiajul de zi cu zi pe care-l purtam, ci ingrijirea tenului, pasii pe care trebuie sa-i respectam in fiecare dimineata si seara pentru a avea un ten perfect, fara cosuri, exces de sebum etc. 

Secretul meu pentru obtinerea unui ten perfect este:

1. demachierea in fiecare dimineata si seara, cu un produs specific tipului meu de ten
2. aplicarea unei lotiuni tonice
3. hidratarea tenului, atat dimineata inainte de aplicarea machiajului, cat si seara dupa curatarea tenului

Aceasta este rutina mea de ingrijire a tenului pe care o respect cu strictete inca din adolescenta, pana acum tenului meu a reactionat foarte bine, nu m-am confruntat niciodata cu probleme majore si pot sa declar ca am un ten fericit!





































Care este secretul vostru pentru obtinerea unui ten fericit?

Va pup!

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe