Oriflame lanseaza The ONE!

11:39:00 a.m.


Bună fetelor! 

Cred că majoritatea dintre voi ati auzit despre noua colecție lansată de Oriflame intitulată The One.  


Colecția The One este împărțită în 3 categorii: Frumusețe de zi cu zi, Mega Impact și Ultra Rezistentă.


Frumusețe de zi cu zi 
Alege un machiaj care să atragă priviri prin simplitatea și acuratețea cu care este realizat. 

Mega Impact 
Uneori trebuie să îndrăznești, un strop de culoare nu strică nimănui. 

Ultra Rezistenta
Atunci când îți dorești un machiaj rezistent, alege produse create special pentru a rezistă chiar și în cele mai aglomerante zile. 



Cine nu a încercat produsele Oriflame? Sunt sigură că fiecare femeie din România a încercat măcar un produs marca Oriflame. 

Îmi aduc aminte că fiecare adolescentă din liceu își dorea să dețină măcar un singur produs marca Oriflame, era o nebunie totală atunci când soseau noile cataloage, răsfoiam paginile în timpul orelor de curs, căutăm noile produse lansate, noile promoții, reducerile. 

Cumpăram orice de la geluri de duș până la rujuri și încercam de fiecare dată să testăm cele mai noi produse. Timpul a trecut, iar eu am rămas o iubitoare de cosmetice astfel îmi doresc să testez gama The One și să împărtășesc cu voi experiența mea cu aceste produse. 
  

Voi v-ați dori să testați colecția The One?
  
Vă pup! 

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe