Pentru ziua nunții (Machiaj de mireasă) - colaborare!

8:00:00 a.m.

Se apropie ziua cea mare, ziua în care vă uniți destinele în fața lui Dumnezeu cu alesul inimii, bărbatul pe care îl considerați a fi un soț fidel și un tată iubitor, dar încă nu v-ați decis ce machiaj să purtați. Dacă alegeți să puneți accent pe accesorii atunci ar trebui ca machiajul să fie unul discret care să vă scoată ochii în evidență. 
Optând pentru un machiaj îndrăzneț și alegând o rochie de mireasă cu foarte multe detalii (încărcată cu diverse pietricele, zorzonele) plus multe accesorii, nu veți face decât să arătați că un pom de Crăciun.  

Deși nu m-am gândit serios până acum ce voi purta în ziua cea mare, datorită provocării lansate de Daniela Maria am fost nevoită să-mi imaginez cam ce aș purta în acea zi specială din viața oricărei femei. Ei bine, am optat pentru un machiaj destul de îndrăzneț, am combinat nuanțele de alb, roz și mov cu rujul vibrant de la Rimmel London - Apocalips în nuanța 501 Stellar. De asemenea, ca accesorii am ales să port o pereche de cercei simpli, iar părul să fie strâns la spate într-un coc bogat. Explozia de culoare trebuie asortată cu un buchet pe măsură, iar rochia trebuie să fie simplă, fără pietricele, sclipici sau paiete. 





















































E momentul să arunc buchetul!




Voi ce machiaj ați purta în ziua cea mare?
  
Urmăriți și postările celor trei fete: 
Daniela  - http://dragonfly-accessories.blogspot.ro

Aveți grijă de voi și urmați-vă visele! 
 Vă pup, 
 Iulia 





You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe