Review - Gosh Cosmetics!

1:45:00 p.m.

Sunt sigură că toată lumea a auzit de produsele Gosh, ei bine acum ceva timp am primit ocazia să încerc și eu aceste produse și astăzi a sosit momentul să împărtășesc cu voi părerea mea sinceră despre ele. 




Gosh BB Cream



Înainte să încerc acest produs, nu am fost atrasă de nici un bb cream din România, deoarece citind multe păreri despre aceste noi produse apărute pe piață consideram că nu sunt potrivite pentru mine. 

BB Cream-ul de la Gosh pe care l-am primit în nuanța 02 Beige este un produs care vine într-un ambalaj simplu, respectiv un tub micuț și subțire, în care se găsește o cantitate de 30ml de produs. Un prim lucru care a ieșit în evidență a fost factorul de protecție SPF 15 și beneficiile pe care le oferă, respectiv că poate fi folosit ca un fond de ten, ca primer înaintea aplicării fondului de ten sau ca o cremă pentru față colorată

Am remarcat că textura acestui bb cream este foarte cremoasă, se întinde destul de ușor cu ajutorul degetelor și nu este nevoie de folosirea uneri cantități mari de produs. De asemenea, am observat că acest produs nu încărca tenul, îi oferă un aspect natural, nu se strânge în liniile fine din jurul ochilor și ridurile de expresie de pe frunte. 

Rezistența acestui produs este surprinzătoare având în vedere că nu este necesară aplicarea unei pudre, reușește să reziste în jur de 7-8 ore. Acoperirea este mică, reușește să se adapteze nuanței tenului și nuanța 02 Beige este perfectă pentru mine. De când l-am primit l-am folosit ori de câte ori îmi doream ca tenul meu să fie hidratat și nu încărcat. Vi-l recomand! 
NOTĂ 10/10



Gosh Smokey Eyes Palette Regard Charboneux




Paleta de la Gosh în nuanța 02 Brown este o paletă ce conține farduri naturale, mate. Din punct de vedere al texturii nuanțele sunt foarte cremoase, însă odată aplicate pe ochi devin foarte slab pigmentate

Am aplicat o bază albă respectiv creionul Jumbo de la Nyx în nuanța Milk, apoi primer-ul de la Elf însă gradul lor de pigmentare nu a crescut. 

Îmi pare rău să v-o spun însă această paletă m-a dezamăgit și nu v-o recomand.
NOTĂ 5/10


Gosh Catchy Eyes Mascara






























Mascara Catchy Eyes de la Gosh este un produs cu un design simplu și roz. Periuța ușor curbată oferă genelor un aspect bine definit, volum și alungire

Îmi place foarte mult că nu trebuie să aplici mai multe straturi de mascara, aplicând un singur strat obții rezultatul dorit. Consider că este cea mai bună mascara pe care am încercat-o vreodată și pe viitor aș dori s-o recumpar. 

V-o recomand! 
NOTĂ 10/10


Gosh Velvet Touch Lipstick



Rujul Velvet Touch în nuanța 60 Lambada este un roșu mat, intens și cremos. Îl pot compara cu rujurile de la Rimmel London - Lasting Finish by Kate având o aplicare extrem de precisă, oferind buzelor un aspect plăcut, hidratat și rezistent. 

La capitolul ambalaj îl pot compara cu rujurile de la Sleek -True Color respectiv rujurile de la Rimmel London - Lasting Finish, ambalajul fiind negru mat, foarte elegant și inscripționat într-o parte cu logo-ul firmei


Din punct de vedere al calității aș putea să adaug că rezistă pe buze intact câteva ore, culoarea nu dispare brusc ci se estompează încet-încet pe parcursul zilei. Îl ador!
NOTĂ 10/10


Gosh Intense Eye Liner Pen











Eyeliner-ul cariocă de la Gosh este un produs pe bază de apa, nu conține ulei sau alcool și nici parabeni și parfum. Chiar dacă în trecut am avut o experiență neplăcută cu eyeliner-ul cariocă de la Oriflame, am reușit să-mi schimb treptat părerea folosindu-l pe cel de la Gosh. 

Aplicarea este foarte precisă, rezistă întreaga zi, iar din această cauză trebuie să insist puțin mai mult la demachiere, lucru care nu mă deranjează.  


Nuanța 03 Brown pe care am primit-o este o nuanță de maro destul de închis aproape spre negru, însă am observat pe site că sunt disponibile mai multe nuanțe precum negru, mov, mint, bej, verde și gri. Personal nu pot decât să ador acest eyeliner și să vi-l recomand cu mare drag! 
NOTĂ 10/10


Gosh Volume Lip Shine
















Luciul de buze de la Gosh în nuanța 08 Nude este produsul de care nu pot să mă despart atunci când ies din casă. Din punct de vedere al calității, reușește să se mențină în stare perfectă pe buze câteva ore buze, nu este lipicios și nuanța perfectă de nude se potrivește de minune cu un machiaj de zi sau un machiaj de seară foarte îndrăzneț în care trebuie să alegi un luciu de buze care să nu iasă în evidență ci să ofere buzelor volum. 

Îl aplic ori de câte ori ies din casă, are SPF 15 și îl ador. Vi-l recomand cu mare drag! 
NOTĂ 10/10

Voi ce produse Gosh v-ați dori să încercați? 

Aveți grijă de voi și urmați-vă visele! 
 Vă pup, 
 Iulia
Romwe Columbus Day Weekend Sale
Up to 74.92% off
From 10/08 to 10/14, whole week!
Don’t miss, girls!

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe