Câștiga Parfum pentru păr - Herra Hair Perfume!

12:16:00 p.m.

Miercuri, 11 septembrie 2013 - Schițezi, colorezi, conturezi... 
Numele meu este Iulia și am aproape douăzeci de ani. Sunt inspirată de tot ce este în jurul meu, iubesc culorile, florile, cerul, animalele, aerul, viața și de aproape doi ani de zile împărtășesc cu voi o mare pasiune. Relaxarea pe care o simt atunci când realizez un machiaj cred că este o binecuvântare, fericirea și speranța vin ca bonus. Spațiul pe care l-am creat reprezintă latura mea ascunsă, doar cei interesați pot pătrunde în universul meu copilăresc. Nu lăsați văpaia copilăriei să se stingă, continuați să visați, este GRATIS! 
Va urma...

După cum bine știți luna octombrie are o dublă semnificație pentru mine: aniversarea blogului și aniversarea mea. Pe data de 13 octombrie blogul a împlinit 2 ani de activitate, iar pe data de 15 octombrie am schimbat prefixul, mai exact am împlinit 20 de ani. Nu pot decât să vă mulțumesc din suflet tuturor celor care au fost alături de mine pe parcursul acestor 2 ani deosebiți, fără voi acest blog nu ar fi fost complet.  
  
În semn de mulțumire m-am gândit să vă răsplătesc pe voi, cititoarele mele fidele cu un premiul oferit de Sageco Concept care este un magazin online ce comercializează extensii din păr natural. De asemenea, începând din anul 2012 este unicul reprezentant oficial în România al brand-ului Tangle Teezer (www.tangleteezer.com), iar din anul 2013 și-a adăugat în portofoliu, tot ca și unic reprezentant în România brand-ul Herra Hair Perfume (www.herra.com). 

Puteți câștiga Parfum pentru păr -  Herra Hair Perfume. 
Caracteristici: 
Poate fi folosit pe toată durata zilei!!! 
Are în componență: glicerină  - care aduce un plus de umiditate și împiedică căderea părului, extract de frunze de măslin - protejeazaƒ impotriva poluarii și a radicalilor liberi și extract de floarea soarelui - care protejează părul împotrivă decolorării. Acest produs NU conține sulfați și parabeni!!! 

Reguli:
1. Să mă urmăriți prin GFC (Google Friend Connect) 
2. Să dați like următoarelor pagini Minnie Angel și Sageco Concept.
3. Să distribuiți această postare pe o rețea de socializare ( Facebook, Twitter, Google+ ).
4. Sa dați click aici (opțional!)
5. Să completați formularul de mai jos: 

Durată: 
21 octombrie - 1 noiembrie (ora 00:00).
Pot participa la giveaway doar persoanele din România.  
Câștigătoarea va fi aleasa cu random.org. 
Vă doresc mult noroc! 
Vă pup pe toate! 

Romwe Halloween Sale
Up to 70% off, over 1000+ styles
FREE Mystery Gift Orders over $40
Date: 10/25/2013 -10/31/2013
And new flash sale now:


You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe