Ce mă binedispune într-o zi de toamnă? - colaborare!

9:57:00 p.m.

Din păcate toamna nu este anotimpul meu preferat, însă ce mă binedispune într-o zi de toamnă sunt momentele când zăresc soarele, doar atunci pot să mă bucur cu adevărat de o plimbare în aer liber și astfel să mă cuprindă un aer melancolic când observ că în jurul meu totul moare. Cred că ce mă binedispune în orice anotimp sunt machiajele pe care le realizez, explozia de culoarea de pe pleoape îmi oferă cea mai mare bucurie și mă face să visez. 

În postarea de astăzi v-am pregătit împreună cu un grup mic de fete câteva postări destul de interesante, iar eu am ales să vă prezint un machiaj de seară cu nuanțe de verde și maro care sper să vă placă. 

Vizionare plăcută! 

















































Varianta cu buze roșii și aluniță: 

Pe voi ce vă binedispune într-o zi de toamnă?

Urmăriți și postările fetelor: 

Aveți grijă de voi și urmați-vă visele! 
 Vă pup, 
 Iulia 

Super slim price flash sale!  Only 20 hours LEFT!
Hot items back season!  $16.99 up!
Don’t miss, girls!

P.S: Câștigătoarea Parfumului pentru păr - Herra Hair Perfume este Iri Dani! Felicitări!!! Aștept să-mi trimiți datele complete (+ nr. de telefon) până la data de 6 noiembrie pe adresa de e-mail: minnieangel62[@]gmail[.]com. 
Rezerva 1 este Paula Maria și rezerva 2 este Anely. 
O zi frumoasă! 

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe