Week in Photos! (3)

8:53:00 p.m.

Buna tuturor!
Am intarziat cu aceasta postare deoarece am avut cateva probleme.
Saptamana 3-10 iunie a fost destul de frumoasa deoarece am petrecut momente deosebite alaturi de cei dragi. Vizionare placuta!

(ador mirosul de crini <3)
(manichiura pe care am purtat-o intreaga saptamana <3)

(toata saptamana a fost extrem de cald!!!)

(noile poze din album)

(machiajul pe care l-am realizat saptamana trecuta)

















(in sfarsit, mi-am curatat bijuteriile)

(am avut parte de o mica "escapada" unde am gasit aceasta ciuperca...

...uriasa!)

(am cules flori de musetel <3)

P.S: As vrea sa vi-l prezint pe Ionut, un tanar foarte talentat care canta la chitara de 9 luni, fara a lua vreodata lectii. 


Aceasta este prima melodie compusa de el impreuna cu sora lui, Diana.

Daca vreti sa-l incurajati sau sa-i fiti alaturi o puteti face abonandu-va la canalul lui de youtube sau vizitandu-i blogulMultumesc!

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe