Review - Victoria's Secret Body Butter!

5:27:00 p.m.

Buna fetelor!
Aceasta postare mi-a fost ceruta de una dintre cititoarele mele asa ca astazi o sa va vorbesc despre unturile mele de corp preferate <3



Pear Glace

Pear Glace de la Victoria's Secret este un unt de corp cu un miros deosebit de pere si violete. L-am primit vara trecuta si am folosit cam jumatate din el pana in luna februarie. Imi place acest unt de corp deoarece are o textura foarte finaintra foarte repede in pielehidrateaza in profunzime si lasa pielea extrem de catifelata
NOTA 10/10

Lost in Fantasy

Lost in Fantasy este un unt de corp cu un miros senzational de orhidee si kiwi. Din luna februarie il folosesc constant si dupa cum puteti observa mai are putin si se termina. Acest unt de corp are o textura densa, de asemenea intra extrem de repede in pielehidrateazacatifeleaza iar mirosul persista mult timp.
NOTA 10/10

Imediat dupa baie, aplicam pe pielea curata unul dintre aceste doua unturi de corp, apoi asteptam 2-3 minute pentru a intra in piele. Avand o consistenta destul de densa si fina este nevoie de aplicarea unei cantitati destul de mici de produs. 

Tin sa precizez ca unturile de corp vin intr-o cantitate destul de mare 200g si cred ca amandoua imi mai ajung pentru inca 4 luni. Inainte de folosirea acestor minunatii aveam coatele extrem de uscate, inestetice si nici o crema nu imi promitea ca aceasta situatie se va schimba. 

Folosind in fiecare saptamana unul dintre aceste unturi de corp am reusit sa scap de aceasta problema. De asemenea, dupa fiecare epilare picioarele mele ramaneau rosii si ma bucur ca am rezolvat si aceasta problema tot cu aceste unturi de corp. 

Nu cred ca mai este nevoie sa mai laud aceste produse, cred ca v-ati convins ca sunt produsele mele preferate si merita sa le incercati.

Swatch:

Din cate stiu, singurul magazin din Romania care comercializeaza produsele Victoria's Secret este Cosmetic Style. Pe site-ul lor puteti gasi aceste unturi de corp la pretul de 40 RON.

Voi ati testat produsele Victoria's Secret?

Va pup!

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe