Review - Crema de zi Mario Badescu Oil Free Moisturizer SPF 15!

5:58:00 p.m.

Buna fetelor!
Astazi am ales sa va vorbesc despre Crema de zi Mario Badescu Oil Free Moisturizer SPF 15.


De ceva timp folosesc aceasta crema si imi pare atat de rau ca o termin deoarece mi-a lasat o impresie foarte buna. In primul rand imi place mult ambalajul din plastic, moale si placut la atingere. "Sticluta" daca pot sa ii spun asa este prevazuta cu o pompita astfel poti sa dozezi perfect cantitatea de crema pe care o doresti.


Trecand peste toate aceste detalii o sa va povestesc despre beneficiile acestei creme. Eu am folosit aceasta crema in fiecare dimineata ca baza de machiaj. Dupa ce imi curatam tenul aplicam crema pe intreaga fata evitand zona ochilor apoi aplicam fond de ten, blush, mascara, luciu de buze si eram gata de scoala. 

Imi place foarte mult aceasta crema deoarece intra foarte repede in piele, nu trebuia decat sa astept 2 minute inainte de aplicarea fondului de ten. 
De asemenea, hidrateaza in profunzime, lasa tenul catifelat si placut la atingere

La inceput am crezut ca se va consuma foarte repede insa am constatat ca o cantitatea de marimea unui boz de mazare este capabila sa acopere intreaga fata. Ii ofer un mare plus acestei crema deoarece are SPF 15, un aspect foarte important pentru mine deoarece "detin" deja cateva pete maro pe fata si as vrea sa previn aparitia acestora cat si aparitia prematura a ridurilor. 

Pot sa ma declar multumita de aceasta crema si cu siguranta v-o recomand si voua. 
O puteti cumpara de aici la pretul de 137 RON.
Swatch:

Voi ati testat produsele Mario Badescu?

Va pup!

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe