Review - Color Riche de la L'Oreal Paris!

9:20:00 p.m.

Buna dragele mele!
Astazi am ales sa va vorbesc despre oja Color Riche de la L'Oreal Paris.

Nuanta ojei pe care o detin este 001 Snow In Megeve, un superb alb mat perfect pentru realizarea unei manichiuri french si nu numai. Imi place foarte mult aceasta oja deoarece se aplica extrem de usor datorita pensulei extrem de flexibile
Oja vine intr-o cantitate de 5 ml, iar ambalajul este finut si foarte elegant


Ii ofer un mare plus deoarece are un luciu frumos, lacul de unghii ramane optional si rezista destul de mult timp pe unghii pana la 6 zile. Din pacate, este nevoie de aplicarea a 3 straturi de oja pentru a obtine un aspect placut insa tin sa precizez ca se usuca extrem de repede. 



Per total, ma declar multumita de aceasta oja si sigur o voi recumpara deoarece este singura oja, culoarea alb mat care m-a multumit aproape din toate punctele de vedere. Am testat destul de multe oje, culoarea alb mat, unele nu au rezistat deloc, altele se uscau foarte greu si niciodata nu obtineam culoarea perfecta indiferent de cate straturi de oja aplicam.

Cum nu puteam sa las manichiura atat de simpla m-am gandit sa adaug si putina culoare:





Pentru realizarea acestei manichiuri am folosit urmatoarele oje: 
1.  L'Oreal Paris - 001 Snow In Megeve
2. Essence -  48 Meet Me Now; 46 Wake Up; 08 Ultimate Pink; 79 Viva La Green
3. Orkide - 297 

Voi ce parere aveti despre ojele de la L'Oreal Paris?

Va pup!

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe