Week in Photos! (2)

10:48:00 a.m.

Buna dragele mele!
Avand in vedere ca am primit sugestii sa continui genul acesta de postari, m-am gandit sa postez in continuare. Sper sa va placa fotografiile realizate de mine dar si de prietenul meu. Nu ezitati sa imi lasati comentarii.
Vizionare placuta!
 (urasc aceste mici animalute insa trecand peste asta consider ca este o fotografie frumoasa realizata de prietenul meu)























(o mica gustarica - Twilight) 

(mi-am reconditionat vechea oglinda)

(capsuni proaspete)

 (manichiura pe care am purtat-o saptamana aceasta)

(desi toata saptamana a plouat am reusit sa surprind cateva raze de soare)

(capsuni culese de mine din gradina prietenului meu)

(machiajul pe care l-am purtat intreaga saptamana)
Per total pot sa constat ca a fost o saptamana extrem de "dulce" <3 
Saptamana voastra cum a fost? Va pup!

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe