Haul (4) - Sleek & Essence + Simple Makeup!

8:58:00 p.m.

Buna fetelor!
Astazi o sa va arat ultimele mele achizitii. Aveam mare nevoie de un suport unde sa imi pot tine pensulele asa ca mi-am achizitionat acest suport negru. A costat 3,5 RON si imi place tare mult.
De mult timp imi doream gelul eyeliner de la Essence, am auzit numai cuvinte de lauda si m-am hotarat sa il achizitionez, a costat 15 RON si sunt extrem de multumita de el. Nu credeam ca aplicarea va fi atat de simpla si precisa. Il ador <3
Acum cateva zile Amy ne-a fermecat privirile cu noul ei lac de unghii transparent cu particule sclipitoare de la Essie. Nu m-am putut abtine si mi-am cumparat un lac asemanator insa este de la Golden Rose. 
Astazi am primit si coletul de la Cosmetic Style. Acesta este premiul pe care l-am castigat la concursul organizat de Cupcake Splendens. Am castigat o paleta de 88 culori insa am vorbit cu sponsorii sa imi trimita produse in valoare de 85 RON atat cat era paleta castigata deoarece detin deja paleta de 120 si nu aveam ce sa fac cu cea de 88. Produsele pe care le-am ales sunt:
  1. Paleta Me, Myself & Eye de la Sleek - 37 RON
  2. Blush Sleek in nuanta Rose Gold - 30 RON
  3. Fard mono de la Sleek in nuanta Nightlife si Candy - 8 RON





Nu m-am putut abtine sa nu testez paleta si tusul, asa ca am realizat un machiaj rapid si simplu.

Sper sa va placa postarea. Astept pareri, sugestii, critici!
Va pup!

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe