Review - Ruj Sleek True Color!

12:56:00 p.m.

Buna dragele mele!
Pana acum ceva timp eram indragostita de gloss-uri insa pasiunea a disparut in timp iar acum iubesc rujurile. Inca nu m-am putut decide care sunt nuantele mele preferate insa pot spune ca firma mea preferata este Sleek.


Rujul True Color de la Sleek in nuanta Baby Doll este un ruj superb, foarte pigmentat si imbogatit cu vitamina E. Imi place foarte mult ca are o textura cremoasa si se intinde extrem de usor. Fiind foarte pigmentat este nevoie doar de aplicarea unui singur strat. 

Imi place ca nu usuca buzele iar dupa aplicare le lasa moi si catifelate. Nuanta acestui ruj este perfecta pentru zi, fie ca te duci la scoala sau la servici vei iesi in evidenta. Ambalajul este foarte practic si placut la atingere.
Rujul are 4g si il poti lua cu tine oriunde deoarece ocupa foarte putin spatiu.
Swatch:

Per total, ma declar multumita de acest produs si sigur voi achizitiona si alte nuante. Daca va place acest ruj il puteti achizitiona de pe site-ul celor de la MyaShop la pretul de 29 RON. 

Voi ati testat rujurile de la Sleek?

Va pup!

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe