Provocarea Normaderm!

3:34:00 p.m.

Buna tuturor! 
Dupa cum bine stiti Vichy a lansat o noua provocare alaturi de 6 bloggerite foarte indragite. Provocarea se adreseaza atat fetelor care detin un blog dar si cititoarelor. Asadar cele mai bune raspunsuri vor avea ocazia sa testeze noua crema Normaderm de la Vichy iar cele mai creative articole au ocazia sa testeze noua crema plus un produs de curatare 3 in 1. 

Eu am ales sa ma inscriu la provocarea lansata de Adyna. Pe pagina ei puteti gasi machiaje pentru diferite ocazii dar si foarte multe review-uri extrem de utile. 
Crema Normaderm este capabila sa corecteze cele 6 semne ale tenului cu probleme:

  1. Imperfectiuni
  2. Pori dilatati
  3. Luciu
  4. Roseata
  5. Pete
  6. Relief neuniform


Aceasta crema combina ingrediente benefice pentru tenul cu probleme:

  1. LHA (microexfoliant, elimina celulele moarte de la suprafata pielii); 
  2. Acid Glicolic (efect de regenerare profunda a pielii); 
  3. Acid salicilic (cu efect antiseptic si exfoliant); 
  4. Glicerină si uleiuri emoliente ( hidrateaza în profunzime). 
In alta ordine de idei o sa va povestesc despre tenul meu. Din fericire pana acum nu am avut probleme cu tenul insa nu se stie niciodata. Tenul meu este normal, pielea are un aspect mat, este catifelata, foarte bine hidratata, porii sunt mici si foarte putin vizibili. Imi apar 1-2 cosuri pe frunte sau obraji atunci cand trebuie sa imi vina menstruatia. 

Imi iubesc foarte mult tenul si incerc sa nu il incarc cu foarte multe produse de ingrijire si sa il las sa respire 1-2 zile pe saptamana. De obicei dupa ce ma demachiez imi clatesc fata cu apa calda apoi ma sterg cu un prosop moale. Iarna aplic o crema hidratanta de fiecare data cand ies din casa pentru a-mi proteja tenul de frigul de afara, iar vara aplic o crema cu SPF pentru a-mi proteja tenul de radiatiile nocive. 

Chiar daca eu nu am probleme cu tenul nu inseamna ca nu vreau ca tenul iubitul meu sa fie normal. Din pacate tenul lui sufera de acnee. A incercat diferite creme si pot sa spun ca efectele au aparut mult mai tarziu, insa se bucura ca nu se mai confrunta cu numeroasele cosuri de pe frunte si fata. Numarul lor s-a redus insa nu a scapat definitiv de aceasta problema. Inca se mai confrunta cu porii dilatati, roseata, petele, luciul si relieful neuniform.


Mi-as dori tare mult ca iubitul meu sa aiba ocazia sa testeze aceasta crema. In plus eu voi avea sansa sa ofer alte 6 premii Normaderm cititoarelor mele. 

Voi ce tip de ten aveti si cum vi-l ingrijiti?

Va pup!

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe