Haul (3): Avon!

5:10:00 p.m.

Buna fetelor!
Am inceput aceasta saptamana extrem de bine deoarece am primit 3 colete pe care le asteptam cu sufletul la gura.
Primul dintre ele este de la Claudia si contine produse Avon pe care urmeaza sa le testez. M-am uitat in brosura de pe site-ul ei www.claudia09avon.eu si mi-am ales urmatoarele produse:


1. Lac de unghii ProNail in nuanta Coral Reef.
2. Lac de unghii ProNail in nuanta Perfectly Flesh.
3. Ruj Ultra Color Rich in nuanta Red 2000.
4. Balsam pentru parul uscat sau deteriorat.
Abia astept sa testez toate aceste produse si sa va spun si voua parerea mea despre ele.
Daca vrei sa fii reprezentant Avon sau ai nevoie de alte informatii, intra pe www.claudia09avon.eu, Claudia o sa va raspunda la toate intrebarile. Multumesc pentru produse, Claudia!


Al doilea colet a venit de la www.zorilestore.ro si contine o frumoasa pereche de papuci.
Imi plac tare mult si in cateva zile revin cu primele impresii. Multumesc mult www.zorilestore.ro!



Al treilea colet a sosit de la CatalliNails Blog si contine un instrument de facut puncte pe care mi-l doream tare mult. Multumesc CatalliNails Blog!



Voi ati incercat ojele de la Avon? Cum vi s-au parut?
Astept raspunsurile voastre!
Va pup pe toate!

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe