Review - Perfectly Flesh de la Avon!

2:34:00 p.m.

Buna fetelor!
Astazi o sa va vorbesc despre lacul de unghii de la Avon pe care l-am primit spre testare de la Claudia. Mi-a placut tare mult astfel am hotarat sa imi fac din nou unghiile cu el.

Nuanta este Perfectly Flesh, un frumos nude pe care l-am cautat foarte mult. Pensula este buna si acopera destul de bine, insa este nevoie de 2 straturi de oja pentru a obtine un aspect mai placut. 

Am citit mai multe pareri si unele fete declara ca oja "sare" de pe unghii insa eu nu am patit la fel. Oja a rezistat 5 zile si sunt foarte multumita.
Ce imi mai place la aceasta oja este faptul ca vine intr-o cantitate destul de mare 12 ml.

Fiind prima mea experienta cu oja de la Avon ma declar multumita de acest produs si sigur o voi recumpara. Daca va place si voua aceasta oja o puteti cumpara din cataloagele de la Avon la pretul de 14 RON.





Pentru realizarea acestei manichiuri am folosit urmatoarele produse:

Va pup pe toate!

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe