Campanie pentru 400 de bloggeri:ZorileStore.ro iti ofera gratuit o pereche de papuci brazilieni!

10:05:00 a.m.

Buna fetelor!
Majoritatea dintre voi cred ca ati aflat despre campania celor de la ZorileStore.ro.
Acestia ofera spre testare 400 perechi de papuci brazilieni marca:
Grendha, Ipanema, Rider si Gisele Bundchen unui numar de 400 de bloggeri.

Eu mi-am ales aceasta pereche de papuci:


Mi se par tare draguti si sunt perfecti pentru zilele de vara.

Daca vreti sa va inscrieti gasiti mai multe detalii aici.
Mult succes tuturor!

Update:

Buna tuturor!
Acum ceva timp va anuntam ca am primit papucii de la ZorileStore.Ro.
La inceput nu ma asteptam sa imi placa atat de mult acesti papuci insa m-i se potrivesc de minune. Numarul pe care l-am ales este 35.36 si sunt perfecti pentru mine. I-am testat prin casa si m-am convins ca imi ofera maximul de stabilitate si confort


Papuci IPANEMA pentru femei sunt confectionati 100% din materiale reciclabile si sunt creati dupa conceptul "Anatomic in-step". Ce imi mai place la acesti papuci este aspectul floral care ma duce cu gandul la vara. Talpa groasa dar flexibila este perfecta pentru plimbarile lungi de pe malul marii. Abia astept sa vina vara, sa pot testa acesti papuci si in conditiile de afara. Tin sa precizez ca livrarea produselor de pe site-ul ZorileStore.ro se face prin curier iar costul transportului este de 5 RON oriunde in Romania indiferent de destinatie.
Voi ce parere aveti despre produsele de la ZorileStore.ro?

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe