Liebster Blog Award!

9:12:00 p.m.

Buna dragele mele!
Sunt tare fericita deoarece am primit acest tag de la SunShine, Valentina si Macnetize.
Cu aceasta ocazie tin sa le multumesc pentru ca s-au gandit la mine <3
Reguli:

1. Postează imaginea Liebster Blog Award.

2. Spune 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi.
4. Nominalizează 11 persoane (+ link) care să realizeze acest tag.
5. Mergi pe pagina lor şi anunţă-i.
6. Nu da tag-ul înapoi!

Daca vreti sa ma cunoasteti mai bine, va invit sa cititi cele 11 lucruri despre mine:
1. Sunt hipersensibila.
2. Imi doresc ca toti cei din jurul meu sa fie sanatosi.
3. Consider ca sunt o fata norocoasa si sper sa raman asa.
4. Ador sa fac sport si consider ca sunt hiperactiva.
5. Ma plictisesc repede.
6.  Sunt in zodia balanta, deci mereu trec de la o stare la alta.
7. Intotdeauna am fost obsedata sa arat bine, iar acum imi doresc sa am "patratele", deja am inceput exercitiile <3
8. Cand eram mica desenam personajele din desenele animate, pe care le urmaream la acea vreme.

9. Sunt mandra ca o lucrare de a mea a fost expusa intr-un muzeu <3

10. La 18 ani am lasat foile deoparte si am inceput sa-mi pictez fata.

11. Am fost implicata in proiectul: "Sa actionezi impotriva violentei domestice inseamna sa lupti pentru demnitatea ta!".
 Acesta este banner-ul campaniei realizat de mine impreuna cu inca 2 colegi:

Intrebarile primite de la SunShine:
1. Cum ar arata rochia ta de vis?
Nu m-am gandit, deoarece inca prefer tricourile si blugii :))
2. Crezi ca ai mai multe regrete sau mai multe impliniri?
Cred ca am mai multe impliniri decat regrete.
3. Unde ai fost plecata ultima oara in vacanta?
 Brasov si Galati.
4. Ce alegi vara? Pantaloni scurti, fuste sau rochii?
 Pantaloni scurti si rochite.
5. Zi-mi un lucru cu care nu vei fi de acord niciodata!
 Violenta!!!
6. Care-i primul lucru care-ti vine in minte cand auzi cuvantul " roz"/"pink"?
Copilarie.
7. Unde ti-ai dori sa fii de ziua ta si cu cine?
Mi-as dori ca ziua mea de nastere sa o petrec acasa alaturi de familie.
8. Faci sport des?
 Da.Zilnic.
9. La ce facultate esti/ai fost?/ La ce facultate vrei sa dai?
 Inca nu m-am gandit.
10. Ce gen de machiaj preferi?
 Ador machiajele fantezie, se pune?
11. Care a fost ultima carte/ ultimul film care te-a impresionat?
 Cartea de care imi aduc aminte cu drag si care m-a impresionat cel mai mult este Maitreyi de Mircea Eliade. Cred ca as citi aceasta carte de n ori, fara sa ma plictisesc si de fiecare data m-ar cuprinde emotiile evenimentelor.
Sunt multe filme care m-au impresionat, sa incepem cu The Notebook, apoi One Day, urmeaza Remember Me, The Vow, Dear John, Water for Elephantes si sa nu uit de In Time.
Intrebarile primite de la Valentina:

 1. Eşti împăcat(ă) cu propria persoană?

Da.
2. Ai dori să schimbi ceva la tine? Ce anume?

As vrea sa nu mai fiu atat de sensibila, insa consider ca daca as avea puterea sa schimb acest lucru, nu as mai putea fi eu. Aceasta calitate sau defect face parte din mine si trebuie sa accept acest lucru.

3. Numeşte trei lucruri/obiceiuri de care nu ai nevoie în viaţă!

Sucuri; cipsuri si tigari.

4. Ce părere ai despre fenomenele paranormale?

Prefer sa nu ma gandesc la asta deoarece sunt fricoasa de fel.

5. Ce ţi-ai propus pentru viitor?

Sa fiu sanatoasa, restul vine de la sine.

6. Cum trebuie să fie partenerul ideal?

Cum este in momentul actual. <3

7. Ce ai prefera: să fii bogat(ă) şi cu probleme de sănătate sau sănătos/sănătoasă şi sărac(ă) ?

Clar: sanatoasa si saraca!!!

8. Eşti genul de persoană care apelează la ajutor din partea celorlalţi sau preferi să duci tu totul până la capăt, fără a cere ajutor?

Sunt dependenta de sfaturi si cer ajutor tuturor celor din jurul meu.

9. Unde te vezi peste 10 ani?

Sunt pesimista de fel, insa sper sa va vad acasa, alaturi de cei dragi.

10. Care a fost cea mai frumoasă perioadă/ cel mai frumos moment din viaţa ta? De ce?

Cel mai frumos moment a fost atunci cand l-am cunoscut pe iubitul meu. Nu pot descrie ce am simtit, insa stiu ca a fost dragoste la prima vedere deoarece din acel moment am stiut ca el o sa ma faca fericita. Am avut dreptate! <3

11. Ţi-ai dori altă viaţă decât aceasta?
Nu.
 Intrebarile primite de la Macnetize:
1. Dacă ar trebui să păstrezi un lucru, un singur lucru din garderoba ta, care ar fi acela şi de ce?
Sunt innebunita dupa tricouri, deci cu siguranta as pastra un tricou.
2. Ce te enervează cel mai mult la estetica unei femei, ce nu suporţi să vezi la o femeie (din punct de vedere cosmetic sau vestimentar)?
Detest parul de pe maini si picioare, asta nu as vrea sa vad la o femeie care se respecta.
3. Care-i plăcerea ta vinovată, indiferent că-i un gen muzical pe care îl asculţi, o mâncare căreia nu-i rezişti ori o trăsătură de caracter care te domină şi nu-ţi convine asta?

Iubesc ciocolata.

4. Genţi, pantofi, haine sau cosmetice? Auriu sau argintiu? Fustă sau pantaloni?
Haine si cosmetice. Si-si. Clar pantaloni.
5. Care e cel mai mare regret pe care-l ai?
Nu am regrete.
6. Dar cea mai mare realizare a ta?

Infiintarea acestui blog.

7. Care e cea mai mare dorinţă?

Sa ajung tot mai sus.

8. Dacă ai putea schimba ceva la lumea în care trăieşti, ce-ai alege să schimbi?
As vrea ca oamenii sa fie mai buni, restul vine de la sine.
9. Ce trend vestimentar/cosmetic te încântă, în acest moment?
Urban Decay.
10. Cafea sau ceai? Dulce sau sărat? Sport sau seriale la TV? Mare sau munte? Câini sau pisici? Stiletto sau balerini?
Ceai. Si-si. Sport. Si-si. Si-si. Balerini.
11. Ţi-ar plăcea să citeşti ceva anume pe blogul meu? Dacă da, ce?
Nu.
1. Ai mai multe calitati sau defecte?
2. Esti visatoare?
3. Cum te vezi peste 10 ani?
4. Care sunt culorile tale preferate?
5. Ai un tatuaj? Daca nu, ai vrea sa iti faci unul pe viitor?
6. Ce muzica asculti?
7. Spune-mi 3 lucruri fara de care nu iesi din casa!
8. Povesteste, pe scurt un moment fericit din viata ta!
9. De obicei, incerci sa savurezi fiecare moment, sa te bucuri de fiecare clipa precum ar fi ultima?
10. Descrie-te in 2 cuvinte!
11. Esti usor influentabila?

Astept cu nerabdare raspunsurile voastre!
Va pupacesc pe toate!

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe