Inchis - Testeaza Normaderm impreuna cu Minnie Angel!

5:06:00 p.m.

Buna dragele mele!
Acum ceva timp am aflat ca prietenul meu o sa testeze noua crema Normaderm de la Vichy iar eu voi avea ocazia sa organizez un concurs unde voi premia 6 fete cu crema Normaderm ( multumim Adyna's Blog si Vichy Romania ). Inainte de a va prezenta regulile acestui concurs o sa va impartasesc putin din experienta prietenului meu cu aceasta crema.


El a afirmat ca ii place foarte mult ambalajul care este foarte practic, mirosul fresh si consistenta foarte cremoasa. Foloseste aceasta crema in fiecare zi si a observat ca intra foarte repede in piele si lasa fata foarte catifelata. Deoarece timpul de testare a fost scurt, prietenul meu care sufera de acnee nu a observat o imbunatatire a tenului dupa folosirea cremii. Asadar voi reveni cu o noua postare dupa ce va termina de testat crema, pana atunci va invit sa va inscrieti la concursul de pe blogul meu.  
Reguli:  
1. Sa ma urmariti prin GFC
2. Sa raspundeti la urmatoarele intrebari:
I. Ce probleme ai cu tenul? 
II. De ce iti doresti aceasta crema?
 Accept numai raspunsurile sincere, bine formulate care depasesc minim 2 randuri!!!
3. Sa dati share acestui giveaway (am facut o postare separata pe care o puteti gasi aici deoarece va voi descalifica daca nu voi primi link-ul corect de la postarea de pe facebook). 
4. Sa lasati un comentariu sub aceasta postare care sa includa numele cu care ma urmariti prin GFC + link-ul de la postarea de pe facebook + raspunsurile celor 2 intrebari.
Durata:
10 - 17 mai ( ora 15:00 ) 
Pot participa la giveaway doar persoanele din Romania.  
Nu accept inscrierile iubitilor/sotilor vostri!!! 
Acest concurs se desfasoara simultan pe mai multe bloguri astfel va puteti inscrie doar pe unul dintre ele. Daca va inscrieti pe blogul meu, nu aveti dreptul sa va inscrieti si pe altul. Daca ati castigat in etapa anterioara, nu aveti dreptul sa participati acum.
Voi premia cele mai bune 6 raspunsuri  cu noua crema Normaderm.
Va doresc mult noroc!  
Va pup pe toate!

Update:
Cele 6 fete care vor testa crema Normaderm sunt:
1. GFC: cristinaandreea_gg
2. GFC: valentina tobi
3. GFC: ank_adaus
4. GFC: malina
5. GFC: nicole_hatzeg_89
6. GFC: Corina Nitu 
Vichy Romania se va ocupa de trimiterea tuturor coletelor astfel voi avea nevoie de adresele complete + nr. de telefon. Astept sa imi trimiteti datele pana la data de 20 mai prin formularul de contact pe care il gasiti pe blog.
Va multumesc tuturor pentru inscrieri! O zi frumoasa!

Update:
Deoarece o fata nu m-a contactat, am hotarat sa aleg alta castigatoare. 
GFC: Aiyume_sakamoto
Felicitari!

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe