Tutorial - Cum sa iti ascunzi sprancenele? + Fantasy Makeup!

6:34:00 p.m.

Buna fetelor!
Saptamana trecuta i-am promis acest tutorial unei cititoare, ea dorea sa afle cum poate sa isi ascunda sprancenele. Cu ceva timp in urma vazusem unul dintre machiajele realizate de Lili, in acea postare scria ca si-a acoperit sprancenele cu sapun + corector. M-am gandit sa incerc si rezultatul a fost neasteptat. Acelasi truc l-am folosit si pentru realizarea machiajului - Rainbow.
Dupa cum puteti observa sprancenele mele sunt inchise la culoare:
Pentru a le acoperi am folosit urmatoarele produse si am urmat toti acesti pasi:
Am umezit bine-bine un sapun:
Apoi am folosit o pensula uscata pe care am imbibat-o in sapun:
Am aplicat pe sprancene:
Am asteptat timp de 2-3 minute sa se usuce:
Apoi mi-am acoperit sprancenele cu acest corector de la Lady's:
Am aplicat fond de ten pe intreaga fata:
Pudra:
Si aceasta este rezultatul, sper sa nu va speriati prea tare:
Apoi am realizat acest machiaj:





Sper ca va placut tutorialul dar si machiajul. Astept comentariile voastre!
O zi frumoasa!
Va pup!

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe