Outfit: First day of College!

3:51:00 p.m.

Buna tuturor!
Imi este destul de greu sa ma exteriorizez, insa saptamana aceasta a fost destul de interesanta pentru mine, cu multe experiente noi, iar acum in week-end imi trec prin cap tot felul de gânduri, iar emotiile isi fac aparitia.

Maine este o zi speciala pentru mine si incerc sa imi ocup timpul cu diferite activitati pentru a incearca sa ma relaxez, insa nu pot. Sper sa imi tineti pumnii si sper sa revin cu vesti bune.

Am pregatit pentru voi un outfit simplu pe care l-am purtat aseara (cu exceptia pantofilor, am ales niste botine negre cu toc gros) când am fost la inaugurarea unei noi sali de fitness in Corsica.
Aceasta tinuta merge purtata de asemenea in prima zi de facultate, renuntand la pantofi ,consider ca este o alegere potrivita.

Sper sa va placa tinuta mea, o zi faina in continuare!
Va pup!
Iulia


Pantofi: Amiclubwear (AICI)
Blugi: Jennifer
Bluza: Zaful (AICI)











You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe