Outfit: Black and Grey

11:45:00 a.m.

Buna,

Este toamna si se apropie cu pasi repezi ziua mea de nastere, inca nu stiu cum voi sarbatori insa mi-am ales deja tinuta. Am optat pentru o rochie neagra, un palton negru cu guler gri pe care l-am primit recent de la Zaful si o pereche de pantofi gri cu puf de pe Amiclubwear.

Imi plac enorn piesele din aceasta tinuta, pantofii sunt preferatii mei, detaliu ,,pufos,, sunt atractia tinutei. Când am primit comanda de la Zaful nu ma asteptam sa gasesc in colet un palton atat de frumos, ma impresionat calitatea, materialul bun, apreciez ca are captuseala si este potrivit pentru serile reci de toamna.

Sper sa va placa tinuta de astazi, va doresc o zi frumoasa!
Iulia


Palton: ZAFUL
Rochie: Jennifer
Pantofi: AMICLUBWEAR










You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe