Review - Karaja Products!

10:44:00 a.m.

Bună tuturor! 
Până acum ceva timp nu am auzit de produsele Karaja, însă cei de la Farduri Colorate mi-au pus la dispoziție un kit complet format din WONDERBOX KARAJA 2TURBO LINER KARAJAMASCARA LASH LIFT EXPRESS KARAJAFARD OBRAZ GOLD & BRONZE KARAJAROUGE CREAM KARAJA pe care l-am testat cu drag și țin să le mulțumesc cu această ocazie.  

Brand-ul Karaja este nou pentru mine, dar și pentru publicul larg din România, produsele sunt fabricate în Italia, vin ambalate foarte frumos și elegant în cutiuțe arginții foarte asemănătoare cu produsele Oriflame din gama Giordani.


WONDERBOX KARAJA 2






































  
Paleta WONDERBOX 2 de la Karaja este o paletă de dimensiune reduse, pe care o poți purta lejer în geantă în cazul în care dorești să-ți retusezi machiajul, confecționată dintr-un plastic rezistent și accesorizata cu clasicul burețel pentru realizarea machiajului pe care eu refuz să-l folosesc.  
  
Micuța paletă conține un număr de 9 culori cu finish satinat cu care poți realiza atât un machiaj de zi cât și un machiaj de seară: negru, gri, maro (piersiciu), crem, albastru, maro, roșu, alb (șampanie), verde.  
  
Din punct de vedere al texturii nuanțele sunt destul de cremoase, îmi place că nu sunt prăfoase și se lucrează foarte ușor cu ele, aplicate deasupra unei baze cremoase și a unui primer gradul de pigmentare crește la fel și rezistența acestora. Nu i-am găsit nici un minus și dacă aveți ocazia eu vă recomand să încercați această paletă, chiar merită! 
O puteți găsi aici, la prețul de 44,99 RON. 
NOTĂ: 10/10

Swatch:



TURBO LINER KARAJA
















Tușul Turbo Liner de la Karaja este un produs rezistent la apă, care se usucă repede și se aplică ușor. Periuța este foarte flexibilă și poți trasa linii atât subțiri cât și goase într-un mod simplu și precis.  
  
Până de curând nimeni nu-l întrecea pe iubitul meu tuș Exaggerate de la Rimmel London (nu se găsește în România), pe care-l foloseam cu drag deși codița reușea să dispară pe parcursul zilei, iar peria nu mă ajută prea mult pentru realizarea unei codițe perfecte.  
  
Am reușit să mă despart repede de vechiul meu tuș și să-mi îndrept iubirea spre tușul de la Karaja care face exact ce promite, nu i-am găsit nici un minus ci numai cuvinte de lăuda, e rezistent la apă, se păstrează în stare perfectă întreagă zi, culoarea este intensă, iar aplicarea foarte ușoară
Îl puteți găsi aici, la prețul de 37,99 RON. 
NOTĂ: 10/10

MASCARA LASH LIFT EXPRESS KARAJA











Mascara Lash Lift Express de la Karaja este un produs cu un design simplu, foarte asemănător cu rimelurile Scandal'Eyes de la Rimmel London. Periuța este clasică și promite aplicarea unei cantități exacte de produs ideale pentru un efect de volum și alungire.  
  
Experiență mea cu acest produs este undeva la mijloc, nu a reușit să o detroneze pe preferate mea Catchy Eyes de la Gosh, însă nici nu mă dezamăgit. 
O puteți găsi aici, la prețul de 43,99 RON. 

NOTĂ: 8/10

INAINTE - DUPĂ:

FARD OBRAZ GOLD & BRONZE KARAJA





































Fardul de obraz Gold & Bronze de la Karaja este un produs de dimensiuni medii, confecționat dintr-un plastic rezistent și accesorizat cu o oglindă perfectă pentru retușarea machiajului. Nuanța pe care o dețin este 9, iar fardul de obraz după cum puteți observa în poza de la jos este maro cu particule aurii

Datorită particulelor aurii trebuie aplicat în cantitate moderată, gradul lui de pigmentare fiind mediu spre mare vom obține un look foarte încărcat și sunt sigură că nu ne dorim asta. Din punct de vedere al texturii este foarte asemănător cu fardul meu preferat Sleek - Rose Gold, însă nu reușește să-l depășească.  
Îl puteți găsi aici, la prețul de 53,99 RON. 
NOTĂ: 9/10
Swatch:

ROUGE CREAM KARAJA



















































Rujul Rouge Cream de la Karaja este un ruj care hidratează și se aplică ușor. Din punct de vedere al texturii, îl pot compara cu rujurile de la Oriflame din gama Giordani.  
  
Nuanța pe care o dețin este 98, un maro sidefat care nu mi se potrivește, nu-mi plac rujurile sidefate, nu le folosesc niciodată însă am făcut-o fericită pe mama mea, este nuanța ei preferată.  
  
Probabil dacă nuanța era una mată, altfel stăteau lucrurile deoarece rujul face ceea ce promite respectiv oferă hidratate și se aplică ușor. 
Îl puteți găsi aici, la prețul de 37,99 RON. 
NOTĂ: 7/10
Swatch:






















Voi ce produse v-ați dori să încercați de la Karaja?

Aveți grijă de voi și urmați-vă visele! 
Vă pup, Iulia! 

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe