Ce produse am achiziționat de pe Romwe!

1:24:00 p.m.

Bună tuturor! 
V-am întrebat pe facebook ce postare doriți să vedeți astăzi pe blog, iar voi ați ales să vă prezint produsele pe care le-am achiziționat de pe Romwe. Am plasat comanda la începutul lunii decembrie, aceasta a fost procesată în câteva zile și expediată pe data de 7 Decembrie. 

Întreaga mea comandă mai conținea și o geacă care din păcate nu a mai fost în stock, însă acum nu regret nimic deoarece am plasat o nouă comandă, iar de data această am ales o geacă mult mai frumoasă. Am primit comanda în trei pachete diferite, gelurile colorate le-am primit la poșta normală, iar celelalte produse le-am primit în două plicuri care au ajuns la poșta vamală

Întreaga mea comandă cuprinde: Set 12 culori acrilice Oumaxi, 36 Geluri colorate, Set 15 pensule pentru pictură, 100 Șabloane dreptunghiulare pentru construcție, 100 Batonase fimo + lamă. 

Set 12 culori acrilice Oumaxi



















Le-am încercat și îmi plac deoarece se usucă foarte repede și sunt destul de pigmentate.  
Preț $13.99 și le puteți cumpăra de aici

36 Geluri colorate




















Încă nu am încercat toate nuanțele, însă pot spune că gelurile sunt destul de pigmentate, pentru o acoperire mai bună recomand aplicarea a două straturi subțiri de gel, dacă aplicați în strat gros nu se usucă bine și gelul sare de pe unghie. 

Negrul este foarte pigmentat și necesită doar un singur strat, pe când albul trebuie aplicat în trei straturi foarte subțiri, roșul și bejul necesită două straturi. Prima dată când am folosit roșul am simțit o ușoară senzație de arsură, la fel și rozul, pe când negrul și bejul nu ard în lampă. 
În concluzie relația mea cu aceste geluri colorate este de iubire-ură

Dacă doriți să le cumpărați trebuie să aveți în vedere că unele nuanțe trebuie aplicate de două ori, dacă ai noroc nu frig în lampă, iar prețul este mult prea mare, am înțeles că pe Ebay se găsesc la un preț mai bun. 
Preț $44.99 și le puteți cumpăra de aici

Set 15 pensule pentru pictură





















Pensulele pentru pictură consider că sunt destul de bune , își fac treabă cum trebuie și le recomand. 
Preț $11.99 și le puteți cumpăra de aici






























100 Șabloane dreptunghiulare pentru construcție





























Șabloanele dreptunghiulare sunt preferatele mele, se lipesc foarte bine, odată așezate nu am surpriza să le găsesc dezlipite. Recent am trecut printr-o experiență neplăcută cu niște șabloane în formă de fluture, achiziționate la reducere care nu se lipeau absolut deloc, pur și simplu erau niște bucăți de hârtie, o să le ofer unor copii să le foloseasca ca abtibilduri. 

În concluzie nu mă voi despărți prea curând de sabloanele dreptunghiulare, continui să lucrez cu ele și le recomand! 
Preț $7.99 și le puteți cumpăra de aici

100 Batonase fimo + lamă



















Batonasele fimo sunt chestiutele cele mai îndrăgite de mine, sunt mici și subțiri, modelele sunt foarte frumoase și deosebite. Am primit pe lângă cele 100 batonase fimo și o lamă foarte ascuțită cu care pot tăia perfect bucățele mici de fimo. Încercați-le chiar merită! 
Preț $13.99 și le puteți cumpăra de aici






























Voi ce v-ați dori să cumpărați de pe Romwe?

Aveți grijă de voi și urmați-vă visele! 
 Vă pup, Iulia! 

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe