Machiaj colorat de seară!

5:33:00 p.m.

Bună fetelor! 

Deși nu am fost niciodată adepta unui machiaj viu colorat, am îndrăznit să realizez un astfel de machiaj ba chiar să îl port într-o seară în oraș. 
Deoarece ochii erau foarte bine puși în evidență am renunțat la coafarea părului excesiv și am avut grijă la alegerea ținutei, am optat pentru clasicul negru. 

Rujul nu putea să fie decât nude, am renunțat la fardul de obraz respectiv iluminator și mi-am conturat cu puțin fard maro trăsăturile.  
Dacă aveți o doză de nebunie, vă recomand să încercați măcar o dată un machiaj colorat.  





















































Voi îndrăzniți să purtați un machiaj colorat? 

Aveți grijă de voi și urmați-vă visele! 
 Vă pup, Iulia!

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe