Machiaj de seara pentru ochi caprui!

6:29:00 p.m.

Bună dragele mele! 
După un week-end încărcat în care am încercat și sper eu că am reușit să fac 5 fete fericite, în sfârșit pot să vă scriu. În postarea de astăzi vă voi arăta un machiaj potrivit pentru o ieșire în oraș cu fetele sau de ce nu, o seară romantică petrecută cu iubitul. 

În ultima perioadă am făcut o obsesie pentru culorile naturale, sunt de părere că reușesc mereu să te scoată din încurcătură atunci când nu știi ce machiaj să porți, aplici câteva nuanțe naturale pe care le amesteci foarte bine, iar pentru a ieși în evidența adăugați un ruj intens. Dacă vă place machiajul realizat de mine, nu ezitați să-l reproduceți, însă vreau să văd poze.  








Aveți grijă de voi și urmați-vă visele! 
 Vă pup, 
 Iulia 


P.S: Câștigătoarea produselor Max Factor este Georgeana Cristina! Felicitări!!! Aștept să-mi trimiți datele complete (+ nr. de telefon) până la data de 24 august pe adresa de e-mail: minnieangel62[@]gmail[.]com. 
Rezerva 1 este Barcer Mihaela și rezerva 2 este Monica Marton. Extragerea o puteți găsi aici
O zi frumoasă! 

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe