1 Year Anniversary + Giveaway!

9:25:00 a.m.

Joi, 13 octombrie 2011 - Un nou început! 
E deja seară, iar eu încă nu am terminat de scris, nu am inspirație și totuși vreau să public acum articolul. Scriu câteva propoziții, apoi le modific, încarc două poze, însă nu sunt mulțumită de rezultat, le șterg. Privesc înapoi, însă  deja e prea târziu, articolul este deja publicat. Aștept păreri, însă ele întârzie să apăra, încă sper. O voce caldă îmi șoptește: Fii calmă, totul va fi bine! 
Sunt sigură că multe dintre voi nu ați înțeles nimic din aceste fraze, ei bine, toate acestea se întâmplau acum un an. Cu un gram de talent, un strop de imaginație, multă răbdare și voința, începeam pe data de 13 octombrie  2011 o nouă viață. Timpul a trecut destul de repede și acum pot să declar că datorită acestui blog mi-am descoperit adevărata pasiune, iubesc să realizez machiaje, ador să scriu și sunt îndrăgostită de aparatul de fotografiat. Îmi aduc aminte și acum momentul în care am realizat primul machiaj fantezie, cu el am participat la primul concurs de machiaj. 
Așteptam emoționată rezultatele finale și după cum bine știți, nu m-am clasat printre primele locuri, însă această experiență nouă m-a motivat să continui, astfel am reușit să mă clasez de 6 ori printre primele locuri la concursurile de machiaj din blogosferă. A trecut un an de când sunt în această lume virtuală, însă nu vreau să mă opresc aici, am prea multe idei și mi-aș dori să mă ajute timpul să le pun în practică pe toate. 
Acum acest "mic spațiu" face parte din viața mea, iar luna octombrie are mai nou, o dublă semnificație pentru mine: aniversarea blogului și aniversarea mea. 
Nu pot decât să vă mulțumesc din suflet tuturor celor care au fost alături de mine pe parcursul acestui an deosebit, fără voi acest blog nu ar fi fost complet. 
În semn de mulțumire m-am gândit să vă răsplătesc pe voi, cititoarele mele fidele cu câteva premii: 
Makeup Shop oferă 2 premii formate din Paleta Sleek - Sunset împreună cu Luciu de buze Sleek în nuanța Peach Perfection și Trio Wet N Wild  - Spoiled Brat împreună cu Tușul de ochi de la Wet N Wild, iar Jewelry Box oferă 2 Vouchere fiecare în valoare de 100 RON: 

Reguli:
1. Să mă urmăriți prin GFC.  
2. Să dați like următoarelor pagini  Minnie Angel, Makeup Shop Romania și Jewelry Box
3. Să distribuiți această postare pe o rețea de socializare ( Facebook, Twitter, Google+ ). 
4. Să vă abonați prin e-mail. 
5. Să completați formularul de mai jos: 


Durată: 
6 octombrie - 1 noiembrie (ora 00:00). 
Pot participa la giveaway doar persoanele din România.  
Câștigătoarele vor fi alese cu random.org. 
Vă doresc mult noroc! 
Vă pup pe toate! 

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe