Gradient Nails Tutorial!

12:23:00 p.m.

Buna gagici!
 Aceasta este prima mea incercare de "unghii in degrade", personal consider ca se putea si mai bine.
Deoarece multe dintre voi mi-ati cerut un tutorial, m-am hotarat sa realizez unul care sper sa va fie de folos.
Vizionare placuta!

Pentru realizarea acestei manichiuri am folosit:
1. Lacurile de unghii:
 L'Oreal Paris (001 - Snow in Megeve); Farmec (Nr.27); Gabrini (Nr.335); Farmasi (Nr.01).

2. Dizolvant pentru unghii.
3. Un buretel de la o pudra pe care nu o foloseam.
4. O pensula.
5. O bucata de hartie.

Pasul 1: Pileste unghiile.

Pasul 2: Incepe sa aplici culoarea de baza, eu am aplicat 2 straturi din lacul de unghiile de la L'Oreal Paris (001 - Snow in Megeve).

Pasul 3: Pe bucata de hartie aplica culorile preferate, eu am ales Farmec (Nr.27) si Gabrini (Nr.335), insa nu uita sa aplici si culoarea de baza in cazul meu L'Oreal Paris (001 - Snow in Megeve).
Pasul 4: Pozitioneaza buretelul deasupra celor 3 culori si incepe sa-l "presezi" peste nuante. 
Nota! Pe buretel se vor imprima in felul acesta cele 3 culori (va rog sa ignorati celelalte culori de pe buretel, ele reprezinta alte "experimente" ale mele).

Pasul 5: Dupa ce culorile s-au imprimat pe buretel, incepe sa "presezi" buretelul deasupra unghiilor (eu nu folosesc miscarile inainte-inapoi deoarece am observat ca nu obtin rezultatul dorit) rezultand astfel efectul de degrade. 
Nu va faceti griji daca va murdariti!

Pasul 6: Curata excesul cu ajutorul dizolvantului si al unei pensule.

Pasul 7: Aplica un lac de unghii transparent si bucura-te de unghiute.











Ce parere aveti despre aceasta manichiura? Pupici!

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe