Review - Fond de Ten Fluid pentru Piele Sensibila de la Ivatherm!

4:37:00 p.m.

Buna dragele mele!
Astazi o sa va vorbesc despre Fondul de Ten Fluid pentru Piele Sensibila de la Ivatherm.



In primul rand vreau sa precizez ca acest fond de ten este disponibil in 3 nuante: Claire 01, Beuge 02, Bronze 03. Eu detin nuanta Beuge 02 si spre surprinderea mea aceasta nuanta este perfecta pentru mine. Dupa cum puteti observa acest fond de ten se prezinta sub forma de tub 30 ml, ambalajul este clasic, mic si compact astfel incape perfect in portfardul oricarei femei. 



Textura acestui fond de ten este destul de densa si se intinde destul de greu. Am incercat sa aplic acest fond de ten cu diferite pensule ba chiar cu degetele si am observat ca este nevoie de folosirea unei cantitati mari de produs. De obicei, inainte de aplicarea acestui fond de ten folosesc Apa termala Herculane de la Ivatherm review aici si am observat ca fondul de ten se intinde mult mai bine. 

Imi place acest fond de ten deoarece odata aplicat, ofera tenului un aspect natural.
La capitolul rezistenta, acest fond de ten se comporta destul de bine, mentinandu-se in stare perfecta aproximativ 6 ore. Acoperirea este medie, reuseste sa acopere micile imperfectiuni si chiar cearcanele

Din pacate, nu este rezistent la transfer insa fixat cu putina pudra reuseste sa nu "pateze" ecranul telefonului atat de tare. Ii ofer un mare plus datorita faptului ca are SPF 15, este fara parfum si nu contine parabeni.

Per total, ma declar 70 % multumita de acest produs, mi-ar fi placut sa fie disponibil in mai multe nuante, sa fie rezistent la transfer si sa se intinda mult mai usor.
Swatch:

Puteti cumpara acest fond de ten de aici la pretul de 55,80 RON.
Voi ce parere aveti despre acest fond de ten?
Va pup!

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe