Review - Sleek Luminaire Highlighting Concealer!

7:09:00 p.m.

Buna tuturor!
Foarte multe femei se confrunta cu aceasta problema - Cearcanele


Unele femei au cearcane din cauza somnului insuficient si al oboselii, altele sunt alergice, expunerea la soare poate fi o alta cauza de aparitie a cearcanelor, de asemenea o serie de alti factori cum ar fi : fumatul, consumul de alcool si cofeina, stresul, anemia, sarcina, menstruatia, deshidratarea, unele afectiuni renale sau hepatice pot cauza aparitia cearcanelor. 

V-ati gandit ca o alta cauza a aparitiei cearcanelor este ereditatea? Cearcanele se pot mosteni si eu ma numar printre acele persoane care a primit "acest cadou" de la mama. Imi aduc aminte ca in clasa a VI a am observat pentru prima data ca am cearcane, m-am gandit ca poate fi din cauza ca eram prea slaba. Anii au trecut, iar cearcanele mele au ramas la fel, oricat de mult m-as odihni, cat de sanatos as manca sau cata apa consum zilnic, zona din jurul ochilor este la fel de intunecata. Am incercat mai multe remedii naturiste, insa atunci cand te grabesti sa pleci de acasa, nu mai ai timp sa stai cu 2 pliculete cu ceai de musetel, proaspat scoate din congelator, la ochi.

O solutie foarte eficienta si extrem de rapida pe care o folosesc atunci cand vreau sa scap de cearcane este Sleek Luminaire Highlighting Concealer



Iubesc acest produs deoarece vine intr-un ambalaj foarte practic, sunt forma de "pix", unul dintre capete find prevazut cu o pensula, cu peri extrem de moi, iar celalalt capat prevazut cu un "buton" pe care trebuie sa apesi pentru ca produsul sa iasa prin perii pensulei. Avand numai 3 ml este foarte usor de depozitat si destul de mic incat sa incapa in portfardul oricarei femei.




De asemenea, imi place acest produs deoarece odata aplicat, zona din jurul ochilor devina foarte luminoasa, cearcanele sunt atenuate si te poti bucura intreaga zi de un chip "odihnit". Testand acest produs pe micile imperfectiuni dar si pe cateva pete de soare pe care le detin de ceva timp, am observat ca are un grad mic de acoperire. De obicei, dupa ce aplic acest produs, obisnuiesc sa aplic un strat subtire de pudra pentru a fixa totul. 

Tin sa precizez ca produsul este disponibil in 4 nuante, eu detin nuanta L02. 
Am atasat mai jos poze before & after pentru a observa si voi rezultatul pe care il obtin ori de cate ori folosesc acest produs:





Per total, ma declar foarte multumita de acest produs si vi-l recomand cu mare drag si voua. 
Il puteti achizitiona de aici la pretul de 8,50 .
Voi ce parere aveti despre acest produs?
Va pup!

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe